3

JUNI 2024 ExPress de kansen Wtp Freek Busweiler. De liefde komt niet van één kant: Heijn is erg blij dat hij door kan. Hij zet graag zijn schouders onder de vele uitdagingen (‘en óók kansen!’) die het nieuwe pensioenstelsel teweeg zal brengen. De portefeuille van Heijn, sinds vorig jaar vicevoorzitter van PGB, omvat aandachtsgebieden innovatie, markt, klant en product en de relatie daartussen. Geen twijfel dat hij veel van deze uitdagingen op zijn bordje zal treffen. Daarnaast blijft hij actief bij Nyenrode Business University als programmaontwikkelaar en docent. Zie verder op pagina 6 en 7 Marcel Hoffmann voor zijn collega-bestuursleden. Achter hem van links naar rechts Ernst Taris (voorzitter), Ruud Hollering (penningmeester), Tonnie Klein Hemmink (ledenadministratie), Thijs Reuder (ledenservices), Fieneke van den Brink (pensioenwerkgroep), Jos van Rijsingen (vicevoorzitter) en Geurt Bos (communicatie) tot de aanschaf van een Honda Goldwing 1800, want er is geen motor die het comfort daarvan kan verslaan! Maar onze liefde voor avontuur stopt niet bij het asfalt. We zijn ook dol op het verkennen van de natuur en het ontdekken van afgelegen plekken met onze camper. Ook ben ik graag creatief bezig. Zo pak ik allerlei kluszaken van de kinderen aan. Voor mezelf heb ik nu een Honda Goldwing 1000 uit 1977 aangeschaft, waar het nodige aan moet gebeuren. Mijn vrije tijd is dus gevuld met avontuur, ontdekking en zelfexpressie. het gevoel van de wind door je haren en de sensatie van het cruisen over kronkelende wegen. Brigitte houdt er gelukkig van om samen heerlijke toertochten te maken. Dit heeft in 2018 geleid Gouden Oor voor PGB P ensioenfonds PGB luistert goed naar zijn deelnemers. Dat blijkt uit de toekenning van twee sterren door het Gouden Oor. Het Gouden Oor is een onafhankelijk keurmerk voor organisaties dat aangeeft hoe goed naar klanten wordt geluisterd. Organisaties en bedrijven kunnen zich hiervoor aanmelden. Dan wordt uitgebreid onderzoek gedaan en gekeken of zij in staat zijn signalen van klanten te ontvangen, deze naar tevredenheid af te handelen en ook van deze feedback te leren. Doe je het goed, dan kun je maximaal vijf sterren krijgen. Pensioenfonds PGB meldde zich vorig jaar aan en kreeg na maanden onderzoek twee sterren toegewezen. Daarmee is PGB het enige pensioenfonds dat zo’n kwalificatie heeft. PGB vindt het belangrijk mensen via de klantenservice goed te helpen omdat persoonlijk contact de basis is voor verbinding. Lees verder op pagina 26 3 Marcel Hoffmann/ Geurt Bos Cees Mooij 

4 Online Touch Home


You need flash player to view this online publication