22

Tipp en de Stadspoli Ook de samenwerking met de Stadspoli is verbeterd en uitgebreid. De Stadspoli had naast het inplannen van de afspraak door Tipp ook behoefte aan secretariële ondersteuning. Hierdoor heeft Tipp meer inzicht en kennis over het vervolgtraject gekregen, waardoor vele vragen vanuit patiënten door Tipp kunnen worden beantwoord. Tipp intern In aansluiting op al deze veranderingen is de samenstelling van het Tipp-team ook veranderd. De rol van de locatie manager is vervangen door een meer operationele teamleider. De accountmanager stemt de ondersteuningsvraag af met de klant (lees stadspoli en MensGGZ). Vervolgens wordt via de accountmanager binnen het team afgesproken hoe de ondersteuningsvraag wordt uitgevoerd. Het team telt nu zeven zorgbemiddelaars. Gebruikersraad Sinds vijf jaar heeft Tipp een gebruikersraad. Het doel van de gebruikersraad is om de wensen van de huisartsen in het verwijsproces af te stemmen op het werkproces van Tipp. Deze groep komt twee keer per jaar samen. Alle doorgevoerde wijzigingen zijn in dit gremium zorgvuldig doorgesproken en vertaald naar de nieuwe koers van Tipp. 22

23 Online Touch Home


You need flash player to view this online publication