32

        ZELFREGIE SCAN Een eigen invulling aan de toekomst                                  WERK WIJZER                               Reflectie en beroepsoriëntatie MBO Voorbeeld Rapportage 28 augustus 2019 De StudieCheck Hieronder zie je welke domeinen in het MBO jouw interesse hebben. Hoe langer de staaf, hoe meer jij de activiteiten in dit domein leuk vindt. Hoe korter de staaf, hoe minder de activiteiten uit dit domein aansluiten bij wat jij leuk vindt. Afbouw, Hout en Onderhoud Transport, Scheepvaart en Logistiek Bouw en Infra Mobiliteit en Voertuigen Techniek en Procesindustrie Economie en Administratie Ambacht, laboratorium en gezondheidstechniek Horeca en Bakkerij Veiligheid en Sport Informatie en                                                                      Naam: Voorbeeld Rapportage Datum: 9 januari 2020    Naam: Voorbeeld Rapportage Datum: 20 juli 2020 Copyright DilemmaManager B.V. Pagina 2 van 4                       Communicatietechnologie Media en Vormgeving Handel en Ondernemerschap Voedsel, Natuur en Leefomgeving Toerisme en Recreatie Uiterlijke verzorging Zorg en Welzijn 67% 65% 62% 53% 53% 45% 39% 39% 38% 34% 29% 28% 27% 24% 15% 13% Eén integrale aanpak voor vraagstukken binnen het sociaal domein? Ondersteuningsbehoefte DilemmaManager         begeleiding van jongeren en volwassenen bij vraagstukken rond onderwijs, werk, leren en      www.dilemmamanager.nl 12% 23% 21% 17% 27% Zeer laag Laag Gemiddeld Hoog Zeer hoog Zeer laag tot laag Gemiddeld Hoog tot zeer hoog Zeer laag Laag Gemiddeld Hoog Zeer hoog Studiesucceswaarden Studiestress 5% 45% 50% 56% Sociale omgeving 7% 37% 35% 57% 41% 53% Studiemotivatie 8% Toekomstbeeld 6% Ontwikkelgericht 52% - Denkt graag zelfstandig en kritisch na - Denkt buiten bestaande kaders - Is gericht op variatie en afwisseling Niet gedreven te ontwikkelen Vereist inzet en begeleiding Neutraal gedreven Sterk gedreven Te sterk gedreven, dient afgeremd 100% 57% 100% Zakelijke werkhouding 32% - Is gericht op daadkracht en initiatief - Is gedreven zich verbaal te uiten - Is gericht op sociaal-emotionele zelfbeheersing Niet gedreven te ontwikkelen Vereist inzet en begeleiding Neutraal gedreven Sterk gedreven Te sterk gedreven, dient afgeremd 33% 80% 9% Kwaliteitsgerichtheid 38% - Denkt methodisch en planmatig - Is gericht op nauwkeurig, precies en het detail - Is gedreven zich uit te spreken Niet gedreven te ontwikkelen Vereist inzet en begeleiding Neutraal gedreven Sterk gedreven Te sterk gedreven, dient afgeremd 40% 33% 67% Relatiegerichtheid 53% - Is gericht op de vraag - Is gericht op interactie - Is gericht op waarnemen en ontdekken Niet gedreven te ontwikkelen Vereist inzet en begeleiding Neutraal gedreven Sterk gedreven Te sterk gedreven, dient afgeremd 71% 33% 25% Zelfvertrouwen 2% Studiediscipline 11% 32% 40% 58% 57% 51% Studiebegeleiding 3% 46% Studieregie 7% 23% 70% Voor meer informatie: www.dilemmamanager.nl 038 45 33 925 info@dilemmagroep.nl

33 Online Touch Home


You need flash player to view this online publication