27

CEM BAKIS XOOPAR en wanneer het gereed is presenteert hij/zij deze voor het hele bedrijf. Indien de reacties positief zijn, gaan we verder met de volledige productie en productlancering. Als het níet een project is waar iedereen in gelooft, zal het niet op de markt gebracht worden; onze bedrijfspassie moet geheel terugkomen in elk product of project.” Verder zegt Cem: “Ons ontwerpproces lijkt op afstand op dat van vele anderen, maar het echte Xoopar-verschil komt uit het inzien van ‘hoe’ iets toe te passen in plaats van ‘wat’ toe te passen.” HEAD OF DESIGN Kortom, de Xoopar-cultuur en productfi losofi e staat voor: - Luisteren naar de markt en fi lteren met je eigen ogen - Minder denken, meer doen; volg je hart - Creëer vreugde met technologie - Maak plezier en geniet van je werk - Ontwikkel iets wat je daadwerkelijk leuk vindt en zou kopen CONTINEW -25

28 Online Touch Home


You need flash player to view this online publication