Oranje Boven Direct na de huldiging van PSV stond Eindhoven=King op het programma. Eindhoven wordt al jaren geroemd om de bekende DJ’s die ieder jaar weer zorgen voor een energiek feest. Op 17 locaties vinden er activiteiten plaats. De afgelopen jaren is actief gestuurd op een thematische invulling van de diverse evenementenlocaties, zodat een logische spreiding in de stad ontstaat voor de diverse doelgroepen. Daarbij ontbreekt de traditionele vrijmarkt niet. Eindhoven=King doet zijn naam eer aan en kan met recht worden omschreven als een grootschalig evenement met nationale uitstraling. Ook voor dit evenement vervult Eindhoven365 een regisserende rol op het gebied van evenementenveiligheid. Daarnaast verzorgen we de marketingcommunicatie activiteiten en aankleding van de stad. GLOW Eindhoven in de spotlight Een van de grootste projecten waar organisatorische ondersteuning aan wordt verleend is Stichting GLOW Eindhoven. Dat gebeurde op het gebied van strategie, projectmanagement en marketingcommunicatie. Tijdens de 10e editie van GLOW Eindhoven brachten 730.000 mensen een bezoek aan de stad. Dat succes is onder andere bereikt door de ontwikkeling en inzet van een aantal nieuwe kanalen en activaties. Zo werd er tijdens Dutch Design Week een sneak preview gegeven van een GLOW NEXT project, is er een nieuwe website en app ingericht, werden de social media kanalen uitgebreid en werd er een Virtual Reality Tour van 10 jaar GLOW Eindhoven ontwikkeld. In samenwerking met de NS resulteerde dit laatste in een GLOW Virtual Reality experience in de trein naar Eindhoven. Als afsluiter is er voor het eerst een GLOW Run met 2.500 deelnemers georganiseerd. Depot Eindhoven Vanwege de jarenlange organisatie van evenementen heeft Eindhoven365 een hoop ervaring en spullen, die veelal in de opslag staan. Daarom hebben we in 2015 de handen ineen geslagen met aanverwante organisaties, zoals Kusters Bedrijven (Transport, logistiek en facilitair bedrijf), Lo Boelhouwers (Event Management) en Noctua Events (Event Management). Samen bundelen we onze jarenlange kennis en middelen in een maatschappelijk service center. De overkoepelende naam voor deze locatie vol sociaal kapitaal is Stichting Depot Eindhoven. Op de Ruysdaelbaan, vlakbij het Eindhovens Kanaal, kunnen (nietcommerciële) partijen terecht voor bijvoorbeeld het huren van partytenten voor een wijkfeest of beamers voor een presentatie. Ook kunnen maatschappelijke organisaties er werkruimte huren. Wijken buurtevenementen krijgen advies, begeleiding en technische support bij de organisatie van activiteiten. 29 EHV365 2015