Sponsors Adidas Adidas steunt de Foundation door het beschikbaar stellen van kleding en materialen. Adidas verzorgt de kleding van de ‘crew’ van de Foundation, de shirts voor de kinderen die deelnemen aan de Join the Club projecten, het Tenniskamp en ook de (sport)kleding voor de fotoshoots van Durf te Dromen. Clearchannel Clearchannel heeft (digitale) abri’s, billboard en masten door heel Nederland. Zij beschikken over ruim 20.000 objecten in 85% van de gemeentes in Nederland. Aan de foundation stelde Clearchannel in 2018 en 2019 een mediategoed beschikbaar, dat wij konden inzetten om onze boodschap door heel Nederland te verspreiden. Het Gehandicapte Kind (voorheen NSGK) Het Gehandicapte Kind streeft naar een samenleving waarin kinderen en jongeren met én zonder handicap samen opgroeien en samenleven. Het Gehandicapte Kind is ervan overtuigd dat wij met Join the Club dat ideaal een beetje dichterbij brengen. Daarom hebben zij in 2019 een bijdrage geleverd aan onze projecten. Van Mossel Automotive Groep Dankzij de van Mossel Automotive Groep kunnen wij dagelijks op pad met al onze materialen. Suppliers App4Us, Informer, MikeMulti Foundation, Twin Creations, Quickie en Zevenmijls. Jaarverslag 2019 14