37

37 “ONS SYSTEEM WORDT 24/7 GEBRUIKT” partij met directe lijnen en, heel belangrijk: persoonlijke contacten. We willen rechtstreeks kunnen schakelen, niet moeilijk doen als het makkelijk kan.” Kennis delen Microsoft is niet alleen een belangrijke partner van Assai maar ook van Internedservices. “We willen via kennisdeling van elkaar leren zodat we voor ons bedrijf een volgende stap kunnen maken”, aldus Kalf. “Cloudoplossingen hebben de toekomst maar de ontwikkelingen gaan snel. Je moet er bovenop blijven zitten, daarom zijn die kennissessies zo belangrijk.” Greven: “We bekijken samen met onze Solution Consultant alle nieuwe producten die Microsoft via Azure gaat aanbieden om te zien wat zou kunnen bijdragen aan het succes van Assai. En door de relatie die wij met Microsoft hebben en die Assai met ons heeft zijn ook de lijnen naar Microsoft kort, zodat we ook daar snel terecht kunnen bij de juiste mensen.” “CLOUDOPLOSSINGEN HEBBEN DE TOEKOMST” Partnership Ook de samenwerking met Internedservices verloopt uitstekend. Kalf: “Er moet een bepaalde klik zijn en die is er. Persoonlijk, menselijk contact en korte lijnen. Dat is de kern van ons partnership.” Greven: “Het is een open, eerlijke en langdurige relatie, geen snelle ‘hit en run’.” Uiteraard zijn er altijd verbeterpunten, van beide kanten. Kalf: “Het snelle schakelen vanuit monitoring moet nóg sneller kunnen, 24/7, BESPARING EN BEHEERSBAARHEID “De cloud biedt kostenbesparing, zowel voor Assai als uiteindelijk ook voor onze klanten”, zegt Hans Kalf. “Zij hoeven geen hardware meer aan te schaffen en hebben geen licenties meer, maar betalen een maandelijkse fee. Het biedt ook beheersbaarheid zoals we hebben ervaren met een grote nieuwe klant in Dubai. We hebben voor hen binnen 24 uur een gebruikersomgeving opgezet met 300 users, passwords en ingerichte processen. Mocht er iets mis gaan in hun omgeving, dan kunnen wij eenvoudig inloggen en het direct herstellen.” CEO OP BEZOEK “Ik heb het als erg prettig ervaren dat de CEO van Internedservices, Jan Willem des Tombe, persoonlijk op ons kantoor langskwam om kennis te maken”, zegt Hans Kalf. “‘Als er iets niet goed gaat dan kun je mij direct bellen’ zei hij. Dat is een mooi voorbeeld van het prettige, persoonlijke en rechtstreekse contact dat we met Internedservices hebben.” zowel vanuit Assai als vanuit Internedservices. Ook het professionaliseren van onze rapportages moet op een nog hoger plan komen, onze klanten vragen daar steeds meer naar. Ons systeem wordt 24/7 gebruikt, er is altijd wel iemand met ons systeem aan het werk en online. Daar hebben we continu de back-up en support van Internedservices bij nodig.”

38 Online Touch Home


You need flash player to view this online publication