43

KLANTEN AAN HET WOORD RAYMOND MARCHAND, VOORMALIG DIRECTEUR CREATIVE COM BV “DIE CLUB LIGT ME NA AAN HET HART” 43 Al 17 jaar is Raymond Marchand klant van Internedservices. Tot volle tevredenheid – nee, met groot enthousiasme. In 1998 startte hij zijn bedrijf Creative Com BV, dat zich onder meer toelegde op het ontwerpen van websites, SEO en audiovisuele producties. Toen bedrijven meer en meer vroegen om een eigen aanvullend CMS, vulde Raymond zijn business aan met het maken van grote web-maatwerk-applicaties. Internedservices was zijn webprovider, maar ook zijn klanten wees hij voor internethosting door naar dit bedrijf. Zonder uitzondering en met een gerust hart. ‘Internedservices was mijn rustpunt. Als ik mijn klanten daar had ondergebracht, had ik er geen omkijken meer naar. Perfect werken was dat. Dat heeft te maken met de kwaliteit die Internedservices levert. Platformen die heerlijk overzichtelijk zijn. Een warm bad, zo voelde het. En nog steeds, want sinds 2010 was ik weliswaar gedwongen door ziekte mijn bedrijf te beëindigen, maar privé ben ik nog steeds klant. Internedservices host namelijk mijn website 4marchands.nl. Ik blijf ze ondersteunen en promoten. Die club ligt me na aan het hart. Als iemand een goede host zoekt, heb ik maar één ding te zeggen: even Internedservices bellen!’ “INTERNET HEEFT ONS HEEL VEEL BLIJE KLANTEN GEBRACHT” WIM HOLTLAND, PRODUCT OWNER OHRA HUISDIEREN Sinds wanneer bent u klant bij Internedservices? OHRA is al ruim tien jaar klant. Wanneer bent u ooit met internet begonnen en hoe? OHRA is een direct writer, sinds de jaren 80 gebruiken we moderne technologieën zonder tussenpersonen. Onze klanten kunnen hun verzekeringen dus direct digitaal regelen. Waar staat uw organisatie nu in dit opzicht en wat heeft het u gebracht? Internet heeft ons heel veel blije klanten gebracht. Tevreden klanten die graag online zelf zaken regelen. Voor een groot deel zijn dit huisdierenbezitters, die hun hond of kat bij OHRA verzekerd hebben. Deze klanten dienen eenvoudig hun dierenartsrekeningen in of vragen een nieuwe verzekering aan. Wat zijn uw verdere plannen op het gebied van automatisering? Onze ambitie is om de online ervaring van klanten verder te verbeteren. Daarvoor laten we geen mogelijkheid onbenut. AB-testen bijvoorbeeld, waarbij je twee versies van een informatieve tekst online zet en vervolgens kijkt op welke van de twee je de beste respons krijgt. We kijken ook hoe we online zo persoonlijk mogelijk kunnen zijn, door bijvoorbeeld de naam van het huisdier te gebruiken na inloggen. Zo zijn we voortdurend bezig onze dienstverlening succesvoller te maken. Wat zijn de ontwikkelingen voor de nabije en verdere toekomst in uw branche? We zien vooral groei in de online self-service. Klanten willen zoveel mogelijk transacties zelf doen zonder tussenkomst van een medewerker. Ook bij OHRA. Zo zien we dat al meer dan 85 procent van de huisdierenclaims online wordt ingediend. Als je als bedrijf niet mee-ontwikkelt, ben je er over vijf jaar niet meer!

44 Online Touch Home


You need flash player to view this online publication