11

11 toekomst Karin is al met al erg gelukkig met de genomen stap. ‘We hebben het aangedurfd om te investeren en zijn nu helemaal voorbereid op de toekomst. Er is veel kennis in huis, we hebben een groot assortiment en Frans en ik staan zelf in de winkel. Wij verkopen emotie, daarom is de persoonlijke benadering heel belangrijk. Niemand is hier een nummer, veel van onze klanten kennen we gewoon bij naam. Ik hoop nog veel prachtige dingen hier te mogen bereiken en lang tussen de mensen te blijven staan.’ dankbaar Karin realiseert zich maar al te goed dat Frans en zij al dit moois niet alleen hadden kunnen bereiken. ‘Ik ben ons personeel heel erg dankbaar. We hebben een hectische periode achter de rug, en al die tijd hebben we op iedereen kunnen rekenen en is er hard gewerkt. Ik ben blij met het team.’ Dankbaar is Karin ook voor de jaren die achter haar liggen. ‘We bestaan nu 28 jaar en hebben in die jaren veel samen beleefd. We hopen nog veel leuke gezamenlijke activiteiten te kunnen doen. Ach, eigenlijk is het hier iedere dag voor mij feest! We hebben een mooie winkel en lieve mensen om ons heen. Wat wil je nog meer? Je moet blij zijn met wat je hebt, dat moet je koesteren. Dat doe ik zeker! Tamara Comolli

12 Online Touch Home


You need flash player to view this online publication