17

levensverzekeraars in Azië onderkende. Het nieuwe verzekeringsbedrijf is inmiddels uitgegroeid tot een bedrijf met een prachtige bedrijfscultuur. Zo worden bijvoorbeeld iedere maand stand-up meetings met lunch georganiseerd als de omzettargets gehaald zijn of biedt het management zeer regelmatig Town hall meetings aan waar bijvoorbeeld Engelse les voor de medewerkers wordt aangeboden. Sinds kort is er een company song over o.a. de normen en waarden van het bedrijf die iedereen uit zijn hoofd met veel passie meezingt. Maar het is niet alleen rozengeur en maneschijn, want als je het vertrouwen van de mensen niet hebt, dan krijg je helemaal niks gedaan. Er zijn dingen die moeten veranderen en daar investeert het management in. Nooit eerder heb ik “de juiste toon van de top” zo goed zien werken. Een zeer ervaren CEO die samen met de (Nederlandse) CFO primair focussen op resultaat, maar daarnaast zeer gericht zijn op de mensen en écht support geven om verandering waar te kunnen maken. De bedrijfsperformance is en blijft de belangrijkste focus, maar gaat hand in hand met aandacht voor de medewerkers en er is ruimte voor het samen vieren en delen van succes. Deze nieuwe financial heeft de kracht van de Thaise cultuur op en top benut wat heeft geleid tot een bedrijf dat door de unieke blend van performance en care groeicijfers waarmaakt die boven alle verwachtingen zijn. Groeicijfers en een bedrijfscultuur waar onze Nederlandse talenten veel van kunnen leren, en sommige ook zeker nog aan bijdragen… 07 BLOG // 26_01_2016 Maar het is niet alleen rozengeur en maneschijn, want als je het vertrouwen van de mensen niet hebt, dan krijg je helemaal niks gedaan. ’’ AG_ BLOGS_ 2015_2016

18 Online Touch Home


You need flash player to view this online publication