22

“De aanbodsmarkt verandert. De vraag neemt toe. Kwekers professionaliseren. Duurzaamheidseisen worden hoger. Onze retailpartners onderkennen deze veranderingen en dat leidt tot mooie nieuwe vormen van verbintenis tussen klant, kweker en Royal Lemkes. Retailers kiezen bewuster voor kwekers en kwekers kiezen bewuster voor retailers en hun serviceprovider.” Huib Kranendonk Manager Sourcing, Royal Lemkes STRATEGISCHE SOURCING Een breed en duurzaam assortiment kan alleen worden aangeboden in nauwe samenwerking met leveranciers. We hebben onze samenwerking met onze top 100 kwekers geïntensiveerd en langetermijnafspraken gemaakt. Dankzij dit inkoopvolume kunnen onze klanten profiteren van een hoogwaardig assortiment tegen scherpe prijzen. Daarnaast geloven we in het toenemende belang van ‘local for local’ en zetten daarom in op verdere internationalisering van ons aanbod. “Thanks to its pet department, home decoration department and – above all – its plant department, Truffaut is striving to become the reference brand for indoor and outdoor home styling. To connect our customers with nature, we choose products that are recognised as innovative, inspiring, high-quality, unique and affordable." “This inspired Truffaut to select Royal Lemkes as an export partner for its plant procurement in 2013. Royal Lemkes and Truffaut share a similar philosophy and principles. Our partnership was rapidly established and has continued to grow year after year. Truffaut is proud to work with Royal Lemkes to ‘Plantify the future’.” Emmanuelle Dutremee Chef de produits Plantes Intérieur Bertrand Bourguignon Directeur des achats, Truffaut France 22

23 Online Touch Home


You need flash player to view this online publication