Royal Lemkes Foundation DELEN I S VERMENIGVULDIGEN Sinds november 2017 is de Royal Lemkes Foundation een feit. Er is een bestuur gevormd, een website gebouwd en inmiddels beschikken we ook over de ANBI-status. Als Royal Lemkes Foundation vergelijken we ons graag met een rentmeester. Zoals het een goed rentmeester betaamt, beheren we de kostbaarheden people en planet in opdracht van de generaties die na ons komen. We zijn gericht op de lange termijn, en niet uit op snel gewin. De Royal Lemkes Foundation gelooft juist dat mensen samen het verschil kunnen maken. Wij zien liever dat economie en maatschappij elkaar wat meer naderen, zodat de economie weer midden in de samenleving komt te staan. Met meer begrip voor de verschillende bevolkingsgroepen, en oog voor de mogelijkheden van eenieder. Onderlinge waardering, inlevingsvermogen en dienstbaarheid nemen daardoor toe, met als gevolg betere relaties tussen mensen, een duurzamere leefomgeving en een sterkere economie. De Royal Lemkes Foundation steunt dan ook projecten die ‘Groen & Togetherness’ in zich hebben. 48