16

DRANGHEKKEN EN AFVAL Als u een evenement binnen de gemeente Hellendoorn organiseert, kunt u gratis gebruik maken van de dranghekken van de gemeente. Mocht u (een deel van) de weg afzetten dan kunt u gratis gebruik maken van afzethekken. Voor het afval kunt u gebruik maken van (blauwe) evenementencontainers (240 liter). U dient hekken en de containers zelf 1 werkdag voor het evenement op te halen en 1 werkdag na het evenement weer terug te brengen bij de gemeentewerf, Kerkstraat 140 in Nijverdal. De containers moeten leeg en schoon weer worden ingeleverd. Bij de aanvraag van een evenementenvergunning heeft u de reservering al doorgegeven. Bij een vergunningvrij evenement moet u twee weken voor aanvan van het evenement de hekken en containers reserveren. Het kan zijn dat alle hekken en/of containers al zijn gereserveerd. U zult dan op een andere manier de hekken en/of containers moeten organiseren. Voor reserveringen en/ of meer informatie kunt u contact opnemen met de een medewerker van de gemeente, telefoonnummer 0548-630214 of via de mail bmo@hellendoorn.nl Als tegenprestatie verwachten wij van u dat u bij uw evenement promotie maakt voor Hellendoorn als natuurlijk avontuurlijke gemeente. Daarvoor gebruikt u ons promotielogo ‘Hellendoorn Natuurlijk Avontuurlijk’ zowel voor als tijdens het evenement. Dit logo is digitaal verkrijgbaar in verschillende bestandsformaten voor uiteenlopende communicatieuitingen. Ook beschikken we over banners, vlaggen en spandoeken met daarop dit logo die u kunt gebruiken bij de toegang tot uw evenemententerrein en/of bij start en finish. Voor het opvragen van deze materialen en voor overige promotiemogelijkheden kunt u contact opnemen met het Toeristisch Bureau Hellendoorn, telefoonnummer 0548-612729, 06-46073947 of per email promotie@vvvhellendoorn.nl 16

17 Online Touch Home


You need flash player to view this online publication