11

We concluderen in het telefoongesprek dat we er samen nog niet het beste uit hebben gehaald. Impact zit in een mindere fase (de bekende economische crisis) en Robert is er net achter wat de kleur is van ‘het gras aan de overkant’. We spreken af bij restaurant De Pastoor in Helmond. De comeback Daar in Helmond wisselen we ervaringen, verwachtingen en ambities uit. Al snel volgt een tweede afspraak, waarin we bespreken hoe we de samenwerking zien. We zitten op één lijn: samen de kar trekken, 50-50 eigenaar en gebruik maken van elkaars verschillende kwaliteiten. De beslissing wordt genomen: in 2009 maakt Robert zijn comeback. Stabilisering In de periode daarna, tot 2012 komt er een periode van stabilisering: er komt meer evenwicht, de bedrijfsvoering is ‘op orde’ en we gaan langzaam weer aan groei denken. Van stabiliteit, via groei, naar ‘flow’ In 2013 zijn we weer een gezond en ambitieus bureau. Impact en de Impacters zitten goed in hun vel. Uiteraard zijn er af en toe persoonlijke en zakelijke tegenslagen, maar over het algemeen draaien we gewoon lekker. De economische crisis (daar is-ie weer) is in volle gang maar we hebben daar relatief weinig last van. Wel willen we erop inspelen door een wat scherpere en zakelijkere uitstraling te kiezen. Onze nieuwe ‘slogan’ wordt dan ook: Impact - ‘Scherpe organisaties, betere prestaties’. De Wetering In 2013 gaan we op zoek naar een andere jas, een ander pand. Samen met Hilde van de Ven (BLNQ) komen we op het spoor van kantoorvilla De Wetering in Rosmalen. Bij het oprijden van de op rij laan, openen van de deur en het opsnuiven van de oorspronkelijke, authentieke sfeer zijn we op slag verliefd. In juni 2014 verhuizen we naar De Wetering. De ‘next step’ en 20-jarig bestaan Samen met onze samenwerkingspartners BLNQ en sinds 2016 Do United hebben we een ijzersterk team staan. Met het Impact-team komen we tot de nieuwe, huidige positionering: Impact - ‘Gids in verandering’. Trots op Impact 20 Jaar Impact in vogelvlucht. Op 18 oktober 2016, exact 20 jaar na oprichting, worden we door het Impact-team verrast met dit prachtige beeld. Wij zijn ontzettend trots op Impact! En op de samenwerking met onze klanten. Op naar de volgende 20 jaar! 11

12 Online Touch Home


You need flash player to view this online publication