44

Passie buiten je werk? ‘Mensen ontmoeten: écht, waardevol contact. Op reis of verdiepen met vrienden.’ Door wie raak je geïnspireerd? ‘Manon Ruijters, ik heb haar boek over professionele identiteit gelezen en dat was heel herkenbaar. Geïnspireerd word ik ook in het dagelijks leven, dichtbij door Bob en mijn kinderen. Genieten van de kleine dingen en van het moment.’ Hoe ziet je ideale werkdag eruit? ‘Het lekkerste vind ik een dag trainen en met een groep mensen werken. Het bouwen van een programma of aan communicatie en samenwerking. Ideeën uitwisselen, gesprekken voeren en er samen iets moois van maken.’ Wat draag je bij met je werk? ‘Ik hoor van veel mensen dat ze veel meer rust in zichzelf Naam Veronique Willems (38) Functie Associé Impact Privé Getrouwd met Bob Kinderen Myrthe (7) en Nienke (6) Lievelingskleur Blauw Gek op Tomatensoep en in de natuur zijn gevonden hebben. In wie je bent en wat voor jou belangrijk is, dat is ook een belangrijke drijfveer voor mij. Ik hou ervan om anderen te zien schitteren in een gesprek of in een training. Alleen al in het oogcontact dat je dan hebt; hé dit was waardevol! Je ziet dat het iets raakt.’ Waar krijg je buikpijn van? ‘Als ik een afspraak heb gemaakt en niet na kan komen. Afspraak is afspraak is voor mij.’ Wat wil je later worden? ‘Een nog steeds gelukkige, maar dan grijze en rimpelige oude vrouw die met veel liefde voor zichzelf en warmte in contact kan treden met anderen.’ Leukste compliment dat je ooit gekregen hebt? Een paar maanden terug zei een deelnemer: ‘door niet expliciet op de voorgrond te treden heb je een hele waarde volle bijdrage geleverd. Door precies toe te voegen, wat nodig is.’ Dat was een groot compliment.’ Wat vind je onderscheidend aan de manier van werken ‘ER ZIJN VOOR ELKAAR EN IETS VOOR ELKAAR KUNNEN BETEKENEN’ van Impact? ‘Ik zie Impact als onderscheidende partner in onderwijsland, die branche spreekt me persoonlijk aan en ik zie dat we er goed in zijn. Door samen op te trekken met organisaties, merk je daadwerkelijk dat het impact heeft op de gehele organisatie, zowel bij directies als deelnemers. Dat Impact veel lange klantrelaties heeft, zegt ook iets ook over wat we bij Impact doen en op welke manier. Dat we echt het verschil willen maken!’

45 Online Touch Home


You need flash player to view this online publication