49

Hilde: ‘Juist! En dat dat levert soms kippenvel-momenten op. Zoals bij de opdracht bij het Waterschap: werkelijk bij alle deelnemers was de persoonlijke groei concreet zichtbaar. Daar worden we heel blij van!’ HOE ZIEN JULLIE DE TOEKOMST VOOR IMPACT? Hilde: ‘Ik denk dat Impact vooral deze lijn moet doortrekken.’ Lachend: Er worden zoveel mooie dingen bedacht en gemaakt! Die kunnen volgens mij nog beter, breder en met trots worden uitgedragen, zodat nog meer klanten daar hun voordeel mee doen.’ WAT KAN BLNQ DAARAAN BIJDRAGEN? Hilde: ‘Als samenwerkingspartner trekken we samen op en zitten we ook vaak samen aan tafel bij (mogelijke) klanten. De combinatie van onze expertises maakt beide organisaties sterker.’ Daniëlle: ‘BLNQ timmert zelf ook flink aan de weg en onze gestructureerde en planmatige marktbewerking kan voor Impact aanvullend zijn.’ WANNEER EN WAARIN HEBBEN JULLIE LOL MET ONS? Daniëlle: ‘Vooral als we er de tijd voor nemen, zoals de momenten dat we even stilstaan of iets te vieren hebben. Bijvoorbeeld bij onze kerst- en vakantieborrel. En er was zeker veel lol bij de speurtocht die we de laatste keer hebben gehouden op het terrein bij ons kantoor.’ Hilde: ‘Natuurlijk zijn er de nodige grappige situaties in ons werk. Iets vergeten, een rare verspreking en soms lachen we gewoon om elkaar!’ Over BLNQ: BLNQ is een HRD-adviesbureau waarbij het draait om mensen en om het ontwikkelen van hun potentieel. De missie van BLNQ? Meer halen uit talent waardoor mens en organisatie in hun kracht komen en blijven. Toekomstbestendig zijn. Dit doet BLNQ door het inzichtelijk maken van talenten, door het ontwikkelen van talenten, individueel of in een groep, en door het adviseren over en implementeren van talentmanagement in een organisatie. Wat BLNQ onderscheidend maakt is de sterke focus op tastbaar resultaat. Van praten en analyseren, naar doen en ervaren. Om zo echte beweging te creëren. Meer info: www.blnq.nl. 49

50 Online Touch Home


You need flash player to view this online publication