5

INHOUDSOPGAVE LATER ALS IK GROOT BEN… ……………………………………………………………… 7 20 JAAR IMPACT IN VOGELVLUCHT ………………………………………………………… 8 WELKOM BIJ IMPACT ……………………………………………………………………… 12 VAN WEERSTAND NAAR DANKBAARHEID ………………………………………………… 17 WE SPREKEN DEZELFDE TAAL ……………………………………………………………… 18 UIT DE PRAKTIJK (1) ………………………………………………………………………21 IMPACT UITGEBEELD ………………………………………………………………………22 ‘ IMPACT KOPPELT ORGANISATORISCHE DOELEN AAN PERSOONLIJKE DOELEN’ …………28 UIT DE PRAKTIJK (2) ………………………………………………………………………33 BINNENSTEBUITEN …………………………………………………………………………34 PICTURE THIS ………………………………………………………………………………38 ‘ IMPACT LAAT JE NIET SUDDEREN’ ………………………………………………………40 TAARTJE ETEN MET… ………………………………………………………………………42 IMPACT IN ACTIE ……………………………………………………………………………47 BLNQ MAAKT HET VERSCHIL MET TALENT …………………………………………………48 ‘DE PROFIELSCHETS WAS ANGSTIG TREFFEND’ ……………………………………………50 UIT DE PRAKTIJK (3) ………………………………………………………………………53 WALL OF FAME ……………………………………………………………………………54 COLOFON ……………………………………………………………………………………58 *VERDEELD OVER HET MAGAZINE ZIJN TYPISCHE IMPACT-LESSEN UITGEBEELD AAN DE HAND VAN PRACHTIGE ILLUSTRATIES, GEMAAKT DOOR ILLUSTRATOR MAARTEN VAN DEN BEEMT. 5

6 Online Touch Home


You need flash player to view this online publication