6

Verslag 10de familiedag, gehouden 8 september 2012 te Baarle- Nassau met uitstapje naar Mechelen. Wederom hadden wij een gelukkige hand wat betreft de gekozen locatie en het prachtige weer op deze dag. Na de koffie en het gebak stond de bus op tijd klaar voor vertrek naar Mechelen waar wij redelijk binnen de tijd aankwamen. Tijdens de tocht naar Mechelen werden de passagiers voorzien van een of twee (warme) worstenbroodjes met een flesje water. Onze gids was een, zeer aimabele en spraakzame man die begon met te vertellen dat Mechelen eigenlijk maar 500 meter breed en 500 meter lang is, maar dat valt tegen als je een rollator over de keitjes moet voortduwen, dus liepen wij wat uit op het schema van2 uur. Ik moet natuurlijk vertellen dat we ingedeeld waren in 2 groepen, hetgeen we in de toekomst maar beter kunnen vermijden, met 2 gidsen hoor je 2 verschillende verhalen heb ik begrepen. Ik had al zo mijn twijfels over het beleggen van een vergadering in een rijdende bus maar dat gaat dus echt niet....en ook eigenlijk niet als de leden hongerig terugkomen van het reisje. Tijdens de terugreis werden er loten verkocht voor de loterij tijdens het diner, het verdient aanbeveling de voorzitter daar buiten te laten, Ad was een half uur in paniek over de missende 800 nummers die in de broekzak van Eugene zaten. Het blijkt dus mogelijk een vergadering zonder al te veel papier te laten verlopen en een beetje te improviseren, de punten die besproken moesten worden zijn aan de orde geweest zoals de financiën: de balans en jaarrekening 2011 en de begroting 2013 worden door de vergadering goedgekeurd. Aan de penningmeester wordt decharge verleend voor het in het boekjaar 2011 gevoerde financiële beheer. De benoeming van Ton uit Sassenheim tot bestuurslid, het boek uiteraard en het verslag van de oude kascommissie en het kiezen van een nieuwe kascommissie. De nieuwe kascommissie bestaat uit: Anneke van Dun en Frans van Dun. Nu nog iemand zien te vinden die Jan als penningmeester wil opvolgen. De nieuwe artikelen in de winkel vonden gretig aftrek ,ik ben vergeten te vermelden dat de verjaardagskalender natuurlijk ook nabesteld kan worden, de portokosten bedragen ongeveer 2.50 denk ik, dus totaal 8.50 Euro. Misschien volgend jaar een sleutelhanger met logo? Altijd handig ,dan weet iedereen dat ze van een van Dun zijn. Misschien willen de leden ook nog een ander item? Laat het weten via de website. Met dank aan het bestuur voor de organisatie, de gekozen dagtocht en café den Engel voor de catering, vooral voor die oudere ober die bang was dat het een taaie boel zou worden, hij had het over de kibbeling hoop ik. En ja hoor... we zijn de groepsfoto dit keer niet vergeten. P.S. Jan uit Dordrecht en Robert hadden verschrikkelijk dorst gekregen dus bestellen zij twee grote Stella Artois op de grote markt en ijskoud. totale kosten? 3 Euro!!! tijd om te verhuizen. (de foto’s staan ondertussen op onze site) 6 _______________________________________________________________

7 Online Touch Home


You need flash player to view this online publication