Uitgeverij én marketingcommunicatie-partner „Ja, dat gaat heel goed samen”, zegt Mark Oude Luttikhuis. „Agrio is veel meer dan een uitgever van sterke, eigen agrarische mediamerken. Van onze dienstverlening op het gebied van onder meer design, videoproductie, content-creatie en drukwerk maken al veel relaties, van oudsher en in toenemende mate, gebruik. Het gemak van één vertrouwd ‘loket’, de betrokkenheid, de agrarische communicatiekennis en het inkoopvoordeel zijn veelgehoorde redenen voor deze keuze. En we realiseren ons steeds nadrukkelijker dat onze opgedane kennis op het gebied van marketing en communicatie voor onze klanten van toegevoegde waarde is. Daarmee bouwen we onze dienstverlening dus graag uit.” Kracht van de combinatie „Wij beschikken over iets wat ons als uitgeverij en marketingcommunicatie-partner extra bijzonder maakt: een sterke relatie met de boeren”, zegt Arjan Goorman. „We staan dagelijks in contact met de boeren. Het fundament van deze relatie wordt natuurlijk gevormd door onze onafh ankelijke redactie, die weet wat er bij de boeren speelt.” Maar er is nog meer: „De Sterke Erven Monitor, de jaarlijkse peilstok in de agrarische sector, geeft inzicht in hoe boeren omgaan met de grote vraagstukken binnen de landbouw en hoe ze denken over hun eigen bedrijf. Én in onze Agrio’s Agrarische Database staan bedrijfsspecifi eke kenmerken, die samen met gedragsdata een integraal klantbeeld geven. Zo weten we precies wat er bij jouw doelgroep leeft. En kunnen wij je helpen om doelgericht, op het juiste moment, met de juiste boer een waardevolle interactie aan te gaan. Zo zorgen we samen voor sterke erven voor de volgende generaties. Dat is de kracht van de combinatie.” Van strategie naar rendement Mark en Arjan geven aan dat Agrio deze expertise op beide vlakken nog beter voor klanten gaat ontsluiten. „Dan kunnen we samen écht een verdiepingsslag maken op het gebied van marketingcommunicatie”, stelt Mark. „We zien veel bedrijven dat in toenemende mate doen bij ons, al dan niet in combinatie met een reclamebureau. Het spreken van de juiste ‘taal’ en het inzicht in het gedrag van de boer (laat je verrassen door de Ken de Boer sessie) zijn dan extra voordelen.” Arjan vult aan: „Deze bundeling van onze marketing- en communicatiekracht geeft dus extra voordelen en werkt wederzijds inspirerend. Want samen met klanten (bijvoorbeeld door Het Goed Boeren Plan) komen we tot een onderscheidende aanpak: van strategie naar rendement, voor productcampagnes of voor een (strategische) marketingsales aanpak. Waarbij jouw wensen en doelen centraal staan. Dat is onze motivatie.” Naast de vele mogelijkheden binnen ons mediaportfolio staan we dus ook graag voor je klaar als sparring- en marketingcommunicatie-partner. Kortom, we willen jouw bedrijf graag inspireren en helpen. Arjan Goorman hoofd marketing Wist je dat we op onze nieuwe website Agrio.nl ook praktische en haalbare tips delen, zodat jij zo goed mogelijk het gesprek met de boer aan kan gaan? Neem snel een kijkje op de vernieuwde website Agrio.nl en laat je inspireren. arjan@agrio.nl 06 20 21 35 27 Mark Oude Luttikhuis hoofd verkoop / new business developer mark@agrio.nl 06 53 34 66 50 19
20 Online Touch Home