42

"Op locatie in het winkelcentrum werken, is een droom die uitkomt!" Na verschillende functies te hebben vervuld binnen Klépiere, werkt Francis nu als Marketing Communication Manager voor Alexandrium Shopping Center. Deze baan past perfect bij haar! “Ik hou me bezig met alle marketingcommunicatie en evenementen in het winkelcentrum,” vertelt Francis. “Als ik zie dat bezoekers met een blij gezicht en tassen aan hun handen door Alexandrium Shopping Center lopen, ben ik tevreden. Ik vind het geweldig om leuke evenementen voor onze bezoekers te organiseren.” Op dit moment wordt er hard gewerkt aan de verbouwing van Alexandrium Shopping Center. Francis is daarover heel enthousiast. “De plannen lagen er al een tijdje, dus om het nu echt te zien gebeuren, is heel gaaf. Als het straks allemaal klaar is, dan is het niet meer te herkennen. Door de verbouwing zijn de puien van de ondernemers omhoog gegaan. Hierdoor hebben ondernemers meer exposure, dus valt hun winkel en aanbod nog beter op bij de bezoekers. Dat is heel fijn.” In het najaar lanceert Alexandrium Shopping Center een Kids Area. “Dit gebied 42 was vroeger onderdeel van de polder,” legt Francis uit. “Ik kan nog niet alles verklappen, maar van de polder ga je zeker iets terugzien!” Werken voor een winkelcentrum past helemaal bij Francis. “Ik ben gek op winkelen, dus boven een winkelcentrum werken, is een droom die uitkomt! Ik zie alle nieuwe collecties als eerste, dus in de pauzes… Ja, dan ga ik natuurlijk even shoppen!” Wanneer we gaan lunchen met ons team komen we ook graag bij onze eigen ondernemers. Veel lekkere en leuke keuze in ons winkelcentrum. Ik hou van Roosters, Ekmekci, maar ook van lekker lunchen bij De Beren of bij Bagels & Beans.” Het allerleukste van werken voor Alexandrium Shopping Center? “Geen enkele dag is hetzelfde!” Wil je op de hoogte blijven van alle evenementen? Volg Alexandrium Shopping Center dan op social media. Francis: “We zijn actief op Facebook, Instagram en TikTok. Naast alle nieuwtjes, delen we daar ook altijd de laatste trends!”

43 Online Touch Home


You need flash player to view this online publication