5

B EDR I J F S - ANA L Y S E S S Sterktes Persoonlijk advies Interactief advies Eerlijk W Zwaktes O Kansen T Niet heel erg commercieel Weinig reclamemateriaal Op deze pagina vindt u 2 bedrijfsanalyses om u een overzichtelijk beeld te geven. Figuur 1: SWOT-analyse. SWOT staat voor strength, weaknesses, oppertunities en threats. Figuur 2: de 4 P's PRODUCT Product en herpeten verkoop maar vooral informeren over herpeten. PRIJS De klantenkring voelt zich thuis en vertrouwd Bedreigingen Lastig om de klantenkring te verbreden figuur 1 PRESENTATIE CONCLUSIE De conclusie uit deze analyses is dat de winkel nog erg kleinschalig en in de groei is. Echter is het mede daardoor wel eerlijk en persoonlijk tussen verkoper en klant. De manier waarop de dieren voor de verkoop gepresenteerd worden staat gelijk aan hoe deze dieren in gevangenschap gehouden moeten worden. Denk hierbij aan grote verblijven en juiste verlichting. Op deze manier wordt de klantenkring geïnspireerd op een manier zoals er ook geadviseerd zal worden. De omzet marges worden zo laag mogelijk gehouden om een eerlijke verkoopprijs voor de klant te berekenen. PLAATS De klant is voor aankopen of informatie altijd welkom in de winkel in Pijnacker. Ook is Animal corner bereikbaar via telefoon, WhatsApp en media. figuur 2 P.3

6 Online Touch Home


You need flash player to view this online publication