Het voortzetten van de Award tijdens Corona In de buitengewone tijden van het afgelopen jaar hadden we de mogelijkheid om het Award programma te gebruiken als een tool om jongeren te helpen mentaal en fysiek gezond te blijven. We bleven jongeren motiveren de maatschappij te ondersteunen en een cruciaal netwerk op lokaal, nationaal en internationaal niveau op te bouwen. De Award is actief in meer dan 130 landen en gebieden en we bevinden ons dan ook in de unieke positie te kunnen leren van degenen die zich in verschillende stadia van de COVID-19pandemie bevinden. Onze collega’s in China, Hong Kong en Macau hebben een aantal praktische en innovatieve manieren kunnen ontwikkelen om ervoor te zorgen dat ze hun jongeren hunnen blijven ondersteunen met hun Award activiteiten. Initiële acties zijn opgezet gebaseerd op de feedback van andere nationale kantoren van de Award en de eerdere ervaringen van onze collega’s in China en Hong Kong. Internationaal is de Award bezig geweest het ontwikkelen van extra materialen om Awardbegeleiders op verschillende manieren te ondersteunen. Toegestane tijdelijke aanpassingen in de richtlijnen van de Award. Omdat prioriteit light bij het voortzetten van de Award is er Internationaal besloten tijdelijke aanpassingen in onze richtlijnen toe te staan. Op de website vermeldden we toegestane tijdelijke aanpassingen in de richtlijnen van de award. De wijzigingen zijn als volgt onderverdeeld: a. Leeftijdseisen b. Vrijwilligerswerk c. De Expeditie (Adventurous Journey) Verder ontwikkelden we Expeditie Recourses en een internationaal FAQ voor deelnemers. We plaatsen alle actuele informatie random de Award tijdens de Coronamaatregelen op onze website en LinkedIn , Facebook en Instagram. Jaarverslag The International Award for Young People 2020 Pagina 9