30

3.1 COMMUNICATIEDOELEN Het hoofd communicatiedoel is: AYOP en de mogelijkheden voor de offshore energiesector binnen het NZKG nationaal en internationaal bekendheid geven via content en daarmee de leden, de regio en de vereniging goed positioneren. Bovenstaande vertaalt in de volgende meetbare communicatiedoelstellingen voor 2021. · Opname en publicatie van 6-10 vlogs, waarbij minimaal 7.500 views* op LinkedIn gehaald worden. · Publicatie van 4-6 expert interviews, waarbij minimaal 7.500 views* op LinkedIn gehaald worden. · Er worden 4-8 samenwerkingsverhalen gedeeld via de website en social media. · De website wordt ieder kwartaal geüpdatet. · De business guide wordt, indien voldoende nieuwe content beschikbaar is, jaarlijks geüpdatet. · Groei van 25% in het aantal websitebezoekers. Nulmeting 1 januari 2021. · Het aantal volgers op LinkedIn stijgt van 1.450 naar 2.500. · Het bereik van de berichten op LinkedIn en Twitter groeit met 25%, via deze kanalen willen we ook de website traffic verhogen. · We worden door 3-6 vakbladen benaderd voor content (niet betaald). · We krijgen 3-6 spreekverzoeken voor congressen, seminars of webinars. · Er worden 4 nieuwsbrieven gepubliceerd. · Per jaar minimaal 4 persberichten overgenomen in 4 gerenommeerde (inter)nationale media. De voortgang op bovenstaande doelen worden drie keer per jaar geëvalueerd en waar nodig wordt de aanpak bijgesteld. 3.2 DOELGROEPEN · Leden en potentiële leden (gevestigd of werkzaam in de regio). · Belanghebbenden / stakeholders (regionale binding / overheid / onderwijs). * Deze views zijn gebaseerd op het algemene AYOP-kanaal en de individuele kanalen van het AYOP-team. 30 JAARPLAN 2021

31 Online Touch Home


You need flash player to view this online publication