31

· Potentiële klanten of gebruikers NZKG (klanten van onze leden, dit kunnen ook potentiële AYOP-leden zijn). · Toekomstige arbeidskrachten: studenten en technisch geschoold personeel (zij-instromers). 3.3 HOOFDTHEMA’S CONTENT · Offshore Wind · Oil & Gas · Decommissioning · New Energy 3.4 CONTENTSTRATEGIE De content wordt voor een groot deel gevormd door de activiteiten die we organiseren. Het is belangrijk om al deze activiteiten actief naar buiten te blijven brengen. Dit is een gedeelde verantwoordelijkheid van het team. Als team zullen we continue moeten nadenken of iets relevante én neutrale content voor al onze doelgroepen is. Alleen op deze manier blijven we top of mind bij belanghebbenden in de offshore energiesector. De manier waarop we dit doen is door voor alle activiteiten (seminars, beurzen, borrels, etc) een stukje content te creëren. Dat kan bijvoorbeeld zijn in de vorm van een aankondiging, nieuwsbericht, terugblik of een kort verslag. Deze contentmomenten worden, naast de daadwerkelijke activiteiten, opgenomen in de activiteiten & content kalender 2021. Gezien de beperkte middelen van de vereniging kiezen we ervoor om ons ecosysteem van leden en stakeholders mede in te schakelen. Dit gaan we doen door onze leden en stakeholders actief te betrekken bij de content die we maken, zodat ze zich betrokken voelen en de content ook een beetje als ‘eigen’ ervaren. Op deze manier willen we het delen via social media bevorderen, via de persoonlijke kanalen van onze leden en stakeholders om uiteindelijk een olievlekwerking te bewerkstellingen. Daarnaast zal er slim nagedacht worden over het hergebruiken van gecreëerde content. Denk hierbij aan de voorbeeldcases uit de business guide, die tevens op de website of in een nieuwsbrief geplaatst worden. JAARPLAN 2021 31

32 Online Touch Home


You need flash player to view this online publication