Het beleidsplan bestaat uit drie sleutels die toegang geven tot cliënttevredenheid en talent- en organisatieontwikkeling. Belofte naar de cliënt In de belofte naar de cliënt zetten we in op het kennen van onze cliënten en hun naasten. Wij willen de persoonlijke zorg verbeteren door een gevarieerd aanbod aan activiteiten en gezond en lekker eten. Cardia wil een nieuw woonzorgconcept in Rijswijk Buiten ontwikkelen voor de intensieve zorg thuis, en robuuste wijkverpleging leveren, ook in de toekomst. We blijven ook investeren in ons brede netwerk van samenwerkingspartners. Belofte naar de medewerker Bij Cardia zien we de wens van onze medewerkers om van betekenis te zijn, ieder met zijn of haar unieke talent. We werken aan gezonde en vitale teams waarin met voldoende vaste collega’s goed wordt samengewerkt. We bouwen aan dit ideaal vanuit motiverend leiderschap. Het werk in de ouderenzorg is interessant en uitdagend. Hierdoor kunnen we ons succesvolle zij-instroomprogramma uitbreiden. Belofte naar de organisatie Cardia is een vernieuwende en innovatieve organisatie, waarin technologie en innovatie in toenemende mate een fundamenteel onderdeel worden bij het leveren van zorg en in onze manier van werken. We willen technologie aantrekkelijk en menselijk maken in de thuisomgeving. Dit met het oog op de regie en autonomie van de cliënt, maar ook voor de medewerkers die merken hoe verbeterde werkprocessen helpen in hun dagelijks werk. De volledige ambitienotitie vindt u hier: Samen het verschil maken (klik op de link) Of bekijk onze animatiefilm, waarin onze plannen eenvoudig worden uitgelegd. Samen het verschil maken - YouTube CARDIA JAARVERSLAG 2021 5