Projectenbureau Binnen Cardia werken we voortdurend aan verbetering en optimalisatie van werkprocessen. Enerzijds om de kwaliteit van zorg te verbeteren, anderzijds om het werk, waar mogelijk, eenvoudiger te maken. Daarnaast hebben we te maken met allerlei externe ontwikkelingen, zoals wijzigingen in wet- en regelgeving en technologische innovaties, die onze aandacht vragen. Om dit soort zaken in goede banen te leiden, werken we met een intern projectenbureau, bestaande uit acht medewerkers. De projecten die via het projectenbureau opgepakt worden, zijn zeer divers. Van de verbouwing in Tabitha en de nieuwbouw in RijswijkBuiten, tot ICT projecten en optimalisatie van zorgprocessen: dankzij de expertise van de projectmanagers worden al dit soort zaken structureel aangepakt. Een belangrijke ontwikkeling binnen ons projectenbureau is het innoveren op basis van data. Dankzij samenwerking met Respect en het zorgkantoor van CZ wordt in een ‘proeftuin’ gekeken hoe goed gebruik van data kan leiden tot De volgende projecten zijn in 2021 afgerond: • Wet zorg en dwang • • • • • • • Beeldzorg fase 1 Tessa robot (SET) Project Medido cMed plus (extramuraal) Zorgdomein Transfer intramuraal Zoetermeer Floriadehof DDI 1.0 Procesinnovatie: CI - KB verantwoordelijke declaraties Huurders in ONS HVZ intaker Nieuwe medewerkers (proces) • Verbouwing Tabitha fase 1 54 CARDIA JAARVERSLAG 2021