11

NAOMI BEKKERS & COBY VROLIJK Medewerker aan het woord Meekijken bij Het Klantenbureau Het Klantenbureau is sinds twee jaar dé plek waar alle toekomstige cliënten, mantelzorgers, familielieden en verwijzers terecht kunnen voor alle vragen over wonen, zorg en welzijn bij Cardia. We spraken Naomi Bekkers en Coby Vrolijk, die hier werken sinds de start. “We hebben het echt samen uitgevonden. Toen ik hier kwam werken twee jaar geleden, begon Het Klantenbureau net,” aldus Naomi. Klantvriendelijkheid “Het leuke aan het werken bij Het Klantenbureau vind ik de diversiteit”, vertelt Naomi. “Het ene moment is er een verplichte opname. Dan leg je alles opzij en ga je daarmee aan de slag. Het andere moment ben je met een potentiële cliënt in gesprek.” Coby is ondertussen aan de telefoon met een oudere mevrouw. Die woont al 50 jaar in haar appartement maar moet nu in een verzorgingstehuis gaan wonen. Coby vertelt haar rustig en vriendelijk hoe het bij Cardia werkt. “Ik vind het belangrijk dat we klantvriendelijk zijn”, zegt ze als het gesprek is afgelopen. “Vorige week belde ik een meneer terug die geïnformeerd had over het wonen bij Cardia. Hij vertelde dat de persoon voor wie hij belde inmiddels was overleden. Maar dat wij als enige hadden gebeld. ‘Als ze nog had geleefd, was ze naar jullie gegaan’, zei hij. Dat is een mooi compliment.” “Ik vind het belangrijk dat we klantvriendelijk zijn” Het centrale punt Het Klantenbureau is hét centrale punt waar mensen komen met allerlei vragen. Die vragen kunnen heel uiteenlopend zijn. Van contactpersonen die informatie willen tot oudere mensen die even hun verhaal kwijt willen. Dit maakt het werk afwisselend. “Het is hard werken, maar leuk om te doen.” Wilt u meer informatie over wonen, zorg en welzijn bij Cardia? Het Klantenbureau staat altijd voor u klaar. Neem contact met ons op door te bellen naar: 070 8008 888 of een e-mail te sturen naar klantenbureau@cardia.nl CARDIA MAGAZINE DEC 2020 11

12 Online Touch Home


You need flash player to view this online publication