26

Blijven verbeteren, steeds beter De resultaten van de tevredenheidsonderzoeken zijn input voor de Cardia jaarplannen voor 2023. Dankzij uw reacties in het onderzoek kunnen wij onze kwaliteit verder verbeteren. Het is voor ons dan ook belangrijk om regelmatig van onze cliënten te horen hoe zij de zorg ervaren. U hoeft trouwens niet te wachten op het volgende officiële onderzoek om uw mening te geven over Cardia. Als u een opmerking of klacht heeft, dan kunt u ons dat laten weten via klacht@cardia.nl. Samen kijken we dan wat er nodig is om tot een goede oplossing te komen. Bent u juist tevreden over Cardia? Dan kunt u hierover een review schrijven op de website van ZorgkaartNederland. ZorgkaartNederland is de grootste review website in de zorg. Op deze website kunnen cliënten en mantelzorgers veilig, betrouwbaar en anoniem ervaringen delen. U kunt vertellen wat er goed gaat in de zorg of waar de verbeterpunten zitten. Dat wordt vertaald in een rapportcijfer. Cardia scoort momenteel een heel mooi cijfer: een 8,2! Daar zijn we heel dankbaar voor en blij mee. Een 8,2 voor Cardia op ZorgkaartNederland “De medewerkers van Cardia, locatie Thuishaven, hebben mijn ouders zo lang als mogelijk thuis verzorgd. Mijn ouders werden steeds meer hulpbehoevend en Cardia gaf zorg op maat. Iedereen dacht mee, was betrokken, flexibel en hield nauw contact met mij als contactpersoon. Iedereen was ook hartstikke lief voor mijn ouders...” Ook een review schrijven over Cardia? 26 CARDIA MAGAZINE DEC 2022 Dat kan op de website www.zorgkaartnederland.nl.

27 Online Touch Home


You need flash player to view this online publication