MyQ, DE VIRTUELE KAM-MANAGER MyQ is een digitale KAM-manager die ervoor zorgt dat alles rondom kwaliteits-, arbo- en/of milieumanagement geregeld is. Zo behoud je met deze software tool het overzicht en krijg je inzicht in wat er speelt bij jouw bedrijf en trends in jouw sector in de vorm van duidelijke rapportages. Daarnaast helpt MyQ je te verbeteren door het melden van incidenten, klachten en verbetermaatregelen. En wanneer het nodig is, maakt de software automatisch afspraken met de ‘real life’ KAM-manager om noodzakelijke taken uit te voeren. Zo blijft jouw kwaliteitsmanagementsysteem altijd op orde en loopt je nooit meer achter de feiten aan. Meer informatie over MyQ? Kijk op www.my-q.nl. Henk Otten tijdens een meeloopdag bij REINIS. ‘’Bij Reinis werd ik als externe adviseur direct opgenomen door het bedrijf. Ik kreeg een warm welkom en werd direct overal bij betrokken. Ik heb in mijn eerste weken meegelopen bij nagenoeg alle activiteiten die door Reinis worden uitgevoerd. Hierdoor krijg je een goed beeld van de activiteiten en werkzaamheden die door de medewerkers worden uitgevoerd. Dit is essentieel om je werkzaamheden voor Reinis goed uit te kunnen voeren. Henk Otten Van die goede eerste stappen heb ik nu nog steeds profijt bij mijn werkzaamheden voor Reinis. Het is een mooi, professioneel bedrijf dat steeds goed kijkt hoe ze van toegevoegde waarde kunnen zijn voor de inwoners van de gemeente Nissewaard.’’ - Henk Otten 14
15 Online Touch Home