46

LET’S SUMMER In samenwerking met Dijksman Communicatie gaan we de uitdaging aan om content te ontwikkelen die aansluit op de zomerse Let’s Summer marketingcampagne van Havaianas. Met fashion en lifestyle als specialiteit, is Dijksman Communicatie dé partij als het gaat om public relations voor merken met stijl. Met deze unieke samenwerking neemt Creative Avenue de productie uit handen, waardoor beide partijen zich optimaal kunnen focussen op hun eigen specialisme. We splitsen het project op in twee delen. Enerzijds ontwikkelen we content gefocust op onlinekanalen als Facebook, Instagram en Youtube en anderzijds gaan we de straat op en verrassen we passanten met onze photobooth. Voor de Let’s Summer campagne stelde Creative Avenue een team aan specialisten samen om een drietal compilaties te maken waarbij het merk naadloos geïntegreerd wordt zonder een overkill te creëren. Belangrijke facetten van dit project zijn het gehele productieproces, het vinden van een geschikt voertuig en het design, de dressing en signing daarvan, technische middelen en editing. Ook het vergunningsproces is een belangrijke zaak welke de nodige zorgt vereist. De customized bus diende als set voor de zomerse campagne. Door dit opvallende, kleurrijke busje op een drukbezochte plek in Nederland in te zetten voor onvergetelijke ritjes, konden we de gewenste exposure creëren. De Havaianas Volkswagenbus werd tevens midden op de drukke boulevard van Scheveningen geparkeerd om passanten te verrassen met een originele photobus experience. Een polaroidfoto in de stijl van de Havaianas Let’s Summer campagne is voor bezoekers een leuk aandenken aan een mooie zomerse dag.

47 Online Touch Home


You need flash player to view this online publication