0

THE PERFECT DIRECTION FOR MEDIA & ENTERTAINMENT Gespecialiseerd in organisatie en realisatie van media gerelateerde producties

CANAL PRIDE AMSTERDAM

DIT ZIJN WIJ! Creative Avenue is een full service (media) productiemaatschappij met grenzeloze ambitie en een flinke dosis creativiteit, kennis en expertise. Deze disciplines worden omgezet naar productie en organisatie van uiteenlopende projecten op het gebied van media & entertainment. Onze productiemaatschappij kan een waardevolle bijdrage leveren aan een succesvolle productie. Middels deze uitgave laten we graag zien wat de meerwaarde is van het inzetten van de diensten die Creative Avenue te bieden heeft. Gezien de tijd en kosten die met een (media)productie gemoeid zijn, is het goed om na te denken over de vraag: “Beschik ik over de middelen en de kennis om dit project alleen te produceren?”. Vaak resulteert het bundelen van krachten in een meer hoogwaardige productie. Creative Avenue biedt volledige ontzorging op het gebied van creëren, coördineren en produceren en we nemen daarmee desgewenst graag de volledige organisatie of delen van een project op ons. Van pre- productie CREATIVE AVENUE | The perfect direction for Media & Entertainment inclusief op- en afbouw, conceptuele en technische productie tot facilitair, catering en entertainment. We staan voor het creëren van content op de juiste manier, met de juiste boodschap, voor de juiste doelgroep, in de juiste richting. Persoonlijk, ambitieus en avontuurlijk bieden wij een breed scala aan services om van ieder concept een doeltreffend moment te maken.

Creative Avenue is gespecialiseerd in producties in alle vormen en maten en biedt een uiteenlopende selectie diensten aan. Met onze full service dienstverlening kunnen wij voor ieder project en elke opdrachtgever een passende oplossing op maat bieden. 1 2 3 4 (LIVE) EVENTS Creëren en organiseren van (live) events en (digitale) producties op het gebied van media & entertainment, in de breedste zin van het woord. EVENT EQUIPMENT Technische ondersteuning van uiteenlopende producties (licht, geluid, beeld en special effects), van ontwerp tot realisatie. BRANDING & DESIGN Grafisch ontwerp en vormgeving binnen producties, zowel online & offline. PHOTO & VIDEO Foto- en videoregistratie voor of tijdens producties. ONTZORGEN TOT IN HET KLEINSTE DETAIL CONTACT Franciscusweg 14 1216 SK Hilversum | NL info@creativeavenue.nl +31 (0) 35 303 49 97 www.creativeavenue.nl

LAUNCH PARTY ELLE BLOEMEN

VAN IDEE TOT REALISATIE De lancering van een nieuw product, de organisatie van een evenement, een professionele fotoof videoproductie, technische ondersteuning van uw event of branding & design voor uw merk of product: Creative Avenue doet het allemaal! U kunt bij ons aankloppen met al uw ideeën en projecten. Of het nou gaat om een volledig uitgewerkt plan waarin wij kunnen adviseren en ondersteunen of een compleet ‘blanco’ project waarbij wij van A tot Z betrokken zijn. Creative Avenue denkt graag mee over de invulling van uw project om vervolgens de stap naar realisatie te zetten, maar neemt ook met liefde ‘slechts’ bepaalde werkzaamheden voor u uit handen. Elk project kent zijn eigen combinatie van ‘ingrediënten’. Elk met haar eigen tijdspad en besluitneming. Middels een nauwkeurig proces creëren we uiteindelijk samen het perfecte recept voor uw project.

ONTDEKKEN, ONTWIKKELEN & ORGANISEREN De weg van idee naar een succes gaat niet altijd zonder slag of stoot. Door bepaalde hindernissen kunnen producties soms veel tijd in beslag nemen. Om alle mogelijkheden en potentiele obstakels in kaart te kunnen brengen, gaan we graag in nauw contact met de klant de productontwikkeling in. Op deze manier fungeert Creative Avenue vanaf het begin als spin in het web binnen uw project. Ontdekken Klant Organiseren Ontwikkelen

U heeft hulp nodig bij specifieke aspecten van een productie of u wilt de organisatie en invulling van een productie totaal ontzorgd hebben. Wat uw wens ook is, Creative Avenue helpt u graag om uw project tot een succes te maken. Met een breed scala aan services hebben wij alle middelen en expertise in huis om van ieder concept een doeltreffend moment te maken. Denk hierbij bijvoorbeeld aan pre-productie, productiemanagement, op- en afbouw, inrichting, techniek en technische dienstverlening, catering, transport en (digitale) vormgeving. ONTDEKKEN NICE TO MEET YOU Voordat we voor u aan de slag gaan, maken we graag persoonlijk kennis. Middels een kennismakingsgesprek stellen we onszelf graag aan u voor en leren wij u en uw organisatie kennen. Hierbij brengen we uw wensen, doelstelling, doelgroep, ideeën en randvoorwaarden in kaart. Hierna volgt het brainstormproces waarbij onze specialisten, eventueel samen met u, aan de slag gaan met de case. Op basis van onze kennismaking en uw budget gaan wij vervolgens voor u aan de slag met een voorstel op maat. ONTWIKKELEN PRE-PRODUCTION Op basis van onze professionele expertise en ervaring ontwikkelen wij voor u een passend voorstel op maat. Met dit eerste voorstel streven wij naar een uniek concept dat volledig is toegespitst op uw organisatie, wensen en doelstelling. Afhankelijk van uw budget en alle kennis opgedaan uit ons eerste gesprek, zullen wij middels dit voorstel een adviserende of juist organiserende rol aannemen. Bij voorkeur spreken we ons voorstel uitgebreid persoonlijk met u door. Afhankelijk van uw oordeel werken we het voorstel desgewenst verder uit of bij. Bij akkoord kan het productieproces van start gaan. ORGANISEREN PRODUCTION We gaan aan de slag met uw productie. We maken een strakke planning en onderhouden contact met alle betrokken partijen.

SERVING AREAS CORPORATE PRODUCTIONS Succesvolle evenementen en bijeenkomsten zijn effectieve middelen om een boodschap over te brengen op een doelgroep. Wanneer u een zakelijke productie wenst, ontwikkelen wij graag een creatief concept voor u dat naadloos aansluit bij uw bedrijf, doelgroep en doelstellingen zoals merkvergroting, naamsbekendheid of klantenbinding. Wij helpen graag bij het vormgeven van de live communicatie. PRIVATE PRODUCTIONS Als full service productiemaatschappij organiseert Creative Avenue ook privéfeesten en partijen. Als geen ander weten wij dat een privé event draait om emotie. We verzorgen creatieve concepten met altijd verse en ambachtelijke maaltijden, geserveerd door gastvrije en representatieve medewerkers. PUBLIC PRODUCTIONS Wij helpen met of ontnemen de organisatie van publieke events, uiteenlopend van sportevents tot (muziek) festivals. Focus ligt hierbij op de totaalbeleving van gasten en bezoekers. Wij zorgen met toewijding en enthousiasme voor een professionele invulling van uw event.

LET’S TALK ABOUT YOUR PROJECT Creative Avenue is er voor elke gelegenheid en voor iedereen. We hebben ervaring op het gebied van zakelij ke- en publieksevenementen, privéfeesten en partij en, tot professionele fi lm- en theaterproducties.

CREATING CONTENT TO DISCOVER LOCATIEOPNAMES ENDEMOLSHINE

MEDIA & TECHNIEK De rol van technische middelen wordt meer en meer belangrijk tijdens een productie. Een event zonder techniek is eigenlijk niet meer voor te stellen. De kwaliteit van een event of productie is afhankelijk van de juiste inzet van geluid, licht, beeld en vaak ook special effects. Welke middelen ingezet worden varieert per project, de locatie en uiteraard de wensen van de klant. Met het juiste licht kunnen bepaalde onderdelen van een locatie, podium of show worden geaccentueerd of juist naar de achtergrond verdwijnen. Daarnaast zorgt licht voor sfeer, beleving en ambiance. Een productie. goed lichtplan draagt bij aan de ervaring van de bezoeker en/of de kwaliteit van een Geluid speelt bij bijna iedere productie een grote rol. Van zachte achtergrondmuziek om sfeer te creëren tot knallende hits die in iedere hoek van de ruimte hoorbaar moeten zijn, tot het juiste live entertainment. En van presentaties die in grote zalen voor iedereen verstaanbaar moeten zijn, tot het neerzetten van een bepaalde sfeer tijdens een diner. Een goede geluidsinstallatie en technicus zijn hierbij essentieel. Tijdens de productie kan een de geluidstechnicus het geluid tot in de puntjes regelen en eventuele problemen meteen oplossen. TIP! Beeld zegt meer dan duizend woorden. Visuele ondersteuning kan ingezet worden om uw boodschap of merk te versterken en daarom van grote toegevoegde waarde zijn voor uw project.

AUDIO & VISUELE ONDERSTEUNING

BE A HERO CANAL PRIDE AMSTERDAM De Amsterdamse grachten zijn elk jaar weer het toneel van een bonte stoet boten. De honderdduizenden toeschouwers krijgen een schouwspel van feestvierende opvarenden te zien. De stamkroeg van de Meerdijkers uit de best bekeken Nederlandse serie gaat het water op, en bijna alle inwoners van het soapdorp varen mee! Durf je eigen HERO te zijn, maar ook die van een ander. Zo durft GTST ook al 28 jaar actuele onderwerpen aan te snijden en bespreekbaar te maken die bijdragen aan maatschappelijke discussies, waarvan het LHBT-thema al sinds de start van de serie een belangrijke en zichtbare rol speelt. Creative Avenue was, in opdracht van EndemolShine, verantwoordelijk voor de totale productie. Om de herkenbaarheid van GTST kracht bij te zetten hebben we gekozen om de boot aan te kleden in de meest bekende set uit de serie, Café De Koning. De iconische scenes uit de LHBT-verhaallijnen staan centraal. Op deze manier laten we zien dat GTST al 28 jaar inspiratie haalt uit de samenleving en bijdraagt aan de maatschappelijke discussie. Uit de jukebox van 5 meter hoog, klinkt bij elke brug een mix van vette beats en de leadermuziek van de serie voor herkenbaarheid. Aangezien door plotselinge droogte het waterpijl kunstmatig hoog werd gehouden was het ontwerp van het decor van de boot nog een ware uitdaging. Belangrijk is te kijken naar de hoogte van vaste objecten, daar we onder de welgeteld 23(!) bruggen door moesten. Inflatables (opblaasbare lucht objecten) zijn daarin een uitkomst. Een prachtige uitkomst voor het decor, maar voor de schipper belemmerend voor zijn zicht op de gracht. Om de veiligheid te waarborgen was communicatie uitermate belangrijk tussen de schipper aan het roer, de assistenten aan het voordek en de veiligheidsboten vanuit de organisatie. Om vervolgens nog 80 uitzinnige passagiers goed op de hoogte te houden, en tussendoor ook nog de pers te woord te kunnen staan, werd gebruikt gemaakt van duidelijke briefings met plattegronden, en diverse op- en afstapplaatsen. Na maandenlange voorbereiding, moest alles vanuit de schetskamer werkelijkheid worden om een prachtige dag tot in detail een succes te laten zijn. All hands on deck, but mission accomplished!

CASE // CANAL PRIDE Een van de drukstbezochte en meest besproken publieksevenementen van Nederland, de Canal Pride. Tijdens de Canal Pride, heeft GTST met een eigen boot deelgenomen. Binnen het thema “BE A HERO!” was Goede Tijden, Slechte Tijden een opvallende verschijning met de varende kroeg “Café de Koning” in de botenparade. GAYPRIDE AMSTERDAM

HET BELANG VAN EEN MERKIDENTITEIT

OHMY! MUSIC FESTIVAL AMSTERDAM ARENAPARK CANAL PRIDE AMSTERDAM N

VAN STOFFIG BANKGEBOUW TOT TIJDELIJK MUSEUM Een in het extreem genomen voorbeeld. Een voormalige bankgebouw in hartje Amsterdam aan de Herengracht ombouwen tot een tijdelijk museum met kunst en haute couture. Plafonds, vloeren, vloerbedekking, deuren, en zelfs hele toiletgroepen werden eruit gesloopt om plaats te maken voor een tijdelijke bar, presentatiemateriaal, licht en geluid. Nieuwe plattegronden, event vergunningen, en brandveiligheidcertifi caten werden verzorgd in samenwerking met de gemeente. Alles om in een maand tijd een prachtige beleving neer te zetten met alle event faciliteiten die nodig zijn voor grote ontvangsten. ‘Beyond Context’ van Mart Visser toonde de ultieme synergie tussen de drie disciplines Haute Couture, prêt-a-porter en Artwork op de bijzondere locatie The Artesia. In het centrum van Amsterdam werd het monumentale grachtenpand ‘The Artesia’ getransformeerd tot een tijdelijk museum. Rauwe, kaalgeslagen ruimtes contrasteerden met statige stijlkamers. Een nieuw en ideaal decor voor de presentatie van mode en kunst. Daarbij plaatste Mart Visser zich buiten zijn eigen context en kon de bezoeker een rondgang door zijn creatieve brein maken. Licht, beweging, beeld, muziek en geur zorgden voor een optimale beleving. Ruim 8.000 bezoekers, 45 events en 30 museumdagen. The Artesia was het voormalige hoofdkantoor van GE Artesia Bank en was tot 2016 in gebruik. Deze historische monumentale grachtenpanden aan de Herengracht werden na Beyond Context door REB Projects getransformeerd tot grote gelijkvloerse woningen aan de gracht. Op het moment dat na het tijdelijk museum het laatste schilderij het pand verliet stonden de bouwvakkers voor de deur om de boel volledig te renoveren naar luxe appartementen. Het was een groot succes met ruim 8.000 bezoekers tijdens 45 zakelijke evenementen, en 30 museumdagen.

CASE // MART VISSER Een in het extreem genomen voorbeeld. Een voormalige bankgebouw in hartje Amsterdam aan de Herengracht ombouwen tot een tijdelijk museum. Beyond Context toonde de ultieme synergie tussen de drie disciplines Haute Couture, prêt-a-porter en Artwork op de bijzondere locatie The Artesia. BEYOND CONTEXT AMSTERDAM

BEYOND CON TEXT MART VISSER

RUIMTE & INDELING De basis, oftewel het fundament, is vaak een onderschat aspect binnen een succesvol event. Het is essentieel om goed na te denken over het gebruik van een ruimte. Locaties kunnen soms erg uitdagend en klein zijn. Kijk maar eens naar sommige charmante, maar tevens kleine (event)locaties in Amsterdam. Niets is bijvoorbeeld zo vervelend als tijdens een diner of presentatie tegen een muur of pilaar aan te kijken. Rekening houdend met de uitdagingen en mogelijkheden van een locatie proberen wij een ultieme beleving in de breedste zin van het woord te creëren. Alleen zo wordt het ‘woweffect’ bereikt waar nog lang over gesproken wordt. Creative Avenue werkt op en samen met bestaande (event) locaties, maar creëert ook net zo lief zelf de ideale locatie voor een event. Veel ruimtes en gebouwen hebben enorme potentie om een evenement of productie te faciliteren, maar worden gebruikt voor een compleet andere bestemming. Het (tijdelijk) ombouwen van dergelijke locaties is een uitdaging die Creative Avenue graag aan gaat. Een herkenbare rode draad, thema of verhaallijn draagt bij aan de beleving van een evenement en het behalen van de beoogde doelstelling. Het versterkt de basis waar het evenement op rust en draagt bij aan het effect dat het evenement heeft op haar gasten en het gevoel dat hen wordt meegegeven. Het creëren van een herkenbare ‘kapstok’ waaraan het evenement wordt opgehangen is een van de moeilijkste onderdelen bij de vormgeving van een evenement. De locatie van een event en de indeling en invulling van een ruimte spelen hierbij een essentiële rol. Het vraagt veel creatief en oplossend vermogen om voor een specifiek doel op originele wijze invulling aan een locatie te geven. De rode draad verbindt de losse onderdelen van het evenement als het ware tot een logisch, samenhangend geheel. Hierdoor wordt een totaalbeleving gecreëerd, waardoor de boodschap krachtiger en duidelijker overkomt. Oog voor detail, zorg en aandacht zorgen ervoor dat alles perfect aansluit en tot in de kleinste details klopt. Van de mastiek tot het lichtplan. Van geur tot looproutes. Van akoestiek tot het gebruik van kleuren. Met alle aspecten streven we naar authenticiteit en willen we een verhaal vertellen. Met een mooi woord gezegd; storytelling.

BELEVING & GEVOEL EXPERIENCE

EVENTS CASE // ELLE DECORATION Lancering ELLE Decoration special: Canal House De lancering van Elle Decoration Special ‘Canal House’ werd feestelijk gevierd in een volledig kaalgeslagen canal house aan de Herengracht. In opdracht van Hearst verzorgde Creative Avenue de volledige productie van dit evenement, waarbij het kaalgeslagen canal house een prachtig industrieel, maar door de juiste verlichting een warm decor werd voor een presentatie in stijl van de betreffende editie. LAUNCH PARTY HERENGRACHT

CASE // ELLE BLOEMEN Het unieke bloemennummer ELLE BLOEMEN werd feestelijk gevierd tijdens het lanceringsevenement op de Prinsengracht in Amsterdam. Samen met de redacties, initiatiefnemers The Gardeners, influencers en kopstukken uit de bloemen- en plantenwereld werd dit unieke nummer geïntroduceerd en vol enthousiasme ontvangen. LAUNCH PARTY PRINSENGRACHT

JOIN THE TRIBE COMMERCIAL IAMTORO

BEDRIJFSFILM CASE // OLD SCUOLA - The Transformer - Old Scuola lanceert een uniek en innovatief project: The Transformer. Een fl exibel, mobiel pizzapaviljoen voor grootschalige eventcatering. Inventief, hydraulisch, kolossaal! Met een team aan specialisten is er een mini-docu geproduceerd die het ontwikkelproces nauwkeurig heeft vastgelegd over de totstandkoming van de Transformer. MINI DOCUMENTAIRE

FOR YOU K

OHMY! MUSIC FESTIVAL AMSTERDAM ARENAPARK MINI-DOCUMENTAIRE OLD SCUOLA RGET EVERYTHING KNOW ABOUT PIZZA

EVENTS CASE // IAMTORO Acteur en ondernemer Everon Jackson Hooi lanceerde zijn nieuwe boxershortmerk IAMTORO met een groots feest in de Hangar te Amsterdam. Tijdens de spectaculaire ceremonie werd onder begeleiding van de IAMTORO-soundtrack, geproduceerd door Sidney Samson, de collectie onthuld aan een uitzinnig publiek. LAUNCH PARTY AMSTERDAM

LAUNCH PARTY

BIOSCOOP PREMIÈRE VUE HILVERSUM

LIVE EVENTS CASE // OHMY! FESTIVAL Oh My! Music Festival, het grootste urban music festival van Europa in het Arena Park te Amsterdam! Bezoekers reizen van over de hele wereld naar Nederland om deze fantastische dag te ervaren! Een programmering met maar liefst 96 (inter)nationale grote artiesten zoals bijvoorbeeld Wiz Khalifa, Chris Brown, Ne-Yo, Trey Songz, Tyga en French Montana. In de afgelopen jaren is het festival onmisbaar geworden met ieder jaar een uitverkocht huis van 36.000 bezoekers! PUBLIEKS FESTIVAL ARENAPARK

CASE // PRIVATE DINER Een high end doelgroep op een high end locatie, in een ultieme combinatie van architectuur, art en fashion. Een samenstelling die zelfs mensen doet watertanden die alles al hebben gezien. Exclusief en toch intiem in een locatie van 3.000 m2. Door alle zintuigen en elementen op elkaar af te stemmen tot in detail creëerden we een culinair sprookje. ART, FASHION & DINING AMSTERDAM

32.000 VISITORS 98 ARTISTS WORLDWIDE OHMY! MUSIC FESTIVAL AMSTERDAM ARENAPARK

PHOTO & VIDEO

De uitdaging is altijd de oplossing te vinden. Wij houden er van om in uitersten te denken, en het onhaalbare toch te realiseren. Een helikopter niet in de juiste stijl beschikbaar? Dan wrappen we deze naar eigen kleur en invulling. Weersverwachtingen die tegen zitten? We maken 3 verschillende draaiboeken in geval van slecht weer. Bij code geel wijken we uit naar plan B of C. We moeten voor zonsondergang klaar zijn! Geen probleem, vroeg in de ochtend bij zonsopkomst starten we met de gehele ploeg. Te slecht weer om veilig te werken met een stuntteam, maar het moet af?! We schakelen Rijkswaterstaat in en duikers voor bodemonderzoek en afzetting van een deel van het Ijsselmeer. Cameraboten klaar, stuntteam klaar voor een sprong van 10 meter hoogte uit vliegende heli. Een race tegen de klok. Ready, set, action! OPNAMES ENDEMOLSHINE

RESHOOT ZOMERCLIFF Dat thema’s en verhaallijnen in series uit het leven gegrepen zijn, blijkt bij de recent opgenomen zomercliff. Er waren teveel raakvlakken met een recente gebeurtenis wat resulteerde dat er een reshoot voor de opnames nodig was. Waar de cliffhanger normaliter een voorbereiding van een half jaar kent waren er nu twee weken. Na een dag vol spoedbesprekingen worden de scripts herschreven en nieuwe locaties gezocht. De nieuwe locatie moet exact aansluiten op wat er al gedraaid is. Regisseur, cameraman, producenten van EndemolShine en een stuntteam met internationale ervaring krijgen een voorstel voor een nieuwe locatie in Rotterdam. De locatie wordt omgebouwd naar een 3d tekening waar alle wensen in worden verwerkt. Door 3d schetsen komen we niet voor verrassingen te staan Na twee weken intensieve voorbereiding staat er een team van veertig man klaar in de Rotterdamse haven, omringd door zo’n honderdtwintig speciaal geplaatste containers. Camera loopt...!

CASE // DE CLIFFHANGER De GTST-zomercliffhanger moest opnieuw worden gedraaid. De oorspronkelijke versie bleek na het fi lmen zo veel overeenkomsten te hebben met een recentelijk dramatisch voorval dat RTL en EndemolShine besloten om de cliffhanger op een andere locatie op te nemen. Een uitdaging om deze net zo spannend te maken en dat met in productietijd van slechts twee weken. LOCATIEOPNAMES ROTTERDAM

LET’S SUMMER In samenwerking met Dijksman Communicatie gaan we de uitdaging aan om content te ontwikkelen die aansluit op de zomerse Let’s Summer marketingcampagne van Havaianas. Met fashion en lifestyle als specialiteit, is Dijksman Communicatie dé partij als het gaat om public relations voor merken met stijl. Met deze unieke samenwerking neemt Creative Avenue de productie uit handen, waardoor beide partijen zich optimaal kunnen focussen op hun eigen specialisme. We splitsen het project op in twee delen. Enerzijds ontwikkelen we content gefocust op onlinekanalen als Facebook, Instagram en Youtube en anderzijds gaan we de straat op en verrassen we passanten met onze photobooth. Voor de Let’s Summer campagne stelde Creative Avenue een team aan specialisten samen om een drietal compilaties te maken waarbij het merk naadloos geïntegreerd wordt zonder een overkill te creëren. Belangrijke facetten van dit project zijn het gehele productieproces, het vinden van een geschikt voertuig en het design, de dressing en signing daarvan, technische middelen en editing. Ook het vergunningsproces is een belangrijke zaak welke de nodige zorgt vereist. De customized bus diende als set voor de zomerse campagne. Door dit opvallende, kleurrijke busje op een drukbezochte plek in Nederland in te zetten voor onvergetelijke ritjes, konden we de gewenste exposure creëren. De Havaianas Volkswagenbus werd tevens midden op de drukke boulevard van Scheveningen geparkeerd om passanten te verrassen met een originele photobus experience. Een polaroidfoto in de stijl van de Havaianas Let’s Summer campagne is voor bezoekers een leuk aandenken aan een mooie zomerse dag.

CASE // HAVAIANAS Een casual dagje strand krijgt een verrassende wending met een uniek zomers tripje. Bij aankomst op treinstation Zantvoort staat strandgangers een zomerse verrassing te wachten. Havaianas biedt reizigers namelijk een veel leuker alternatief voor de normale strandbus. Een ritje in een volledig customized retro VW busje, met bekende infl uencers als ‘reisleider’! Onderweg naar het strand van Bloemendaal vragen de infl uencers hun gasten naar hun meest bijzondere zomerse momenten. Leuke gesprekken, lachende gezichten en een ontspannen ritje. Kortom; een goed begin van een heerlijk dagje strand! Let’s Summer! SOCIAL MEDIA CAMPAIGN

CIN

AERIAL NEMATOGRAPHY Transform your experience by shifting your perspective! Wij bieden ongekende mogelijkheden in een uniek perspectief door professionele droneshots. Onze gecertifi ceerde piloot heeft de skills om jouw droomshot(s) te realiseren! Vanzelfsprekend altijd veilig en verantwoord. Het gebruik van drones biedt de mogelijkheid om iets vanuit een ander, tot de verbeelding sprekend perspectief in beeld te brengen. Naast toffe beelden vangt een droneshot ook een bepaalde emotie. Wij beseffen als geen ander hoe belangrijk dit is voor het vertellen van uw verhaal. Als het gaat om aerial cinematography gaan wij geen uitdaging uit de weg en worden we enthousiast van uw creativiteit. The sky is not the limit! LUCHTOPNAMES HAVAIANAS SUMMER RIDE

TV CASE // LIDL De samenwerking tussen Lidl en GTST is onderdeel van de merkstrategie en de arbeidsmarktcampagne van de discountsupermarkt. De kerstcommercial is een onderdeel van de brede campagne. COMMERCIAL ENDEMOLSHINE

CASE // WE FASHION In samenwerking met RTL Nederland, EndemolShine en WE Fashion werd een 360 gradencampagne rond Goede Tijden, Slechte tijden ontwikkeld waarbij fi ctie en werkelijkheid bij elkaar kwamen. Onderscheiden met een TV-Beeld, een bronzen ADCN Award, een gouden Cross Media Award, en een gouden en bronzen Esprix Award. Ter gelegenheid van enkele scenes binnen de serie en teven de release van de nieuwe kledinglijn produceerden we dit (live) event. FASHION & SOAP EXPLORE

EVENTS CASE // PANDORA Een exclusieve bijeenkomst voor een select aantal mode en lifestyle prominenten bij restaurant De Kas in Amsterdam. In opdracht van PANDORA en het in Hamburg gevestigde Jens Pelikan & Friends verzorgde Creative Avenue de technische productie van dit evenement. Creative Avenue was als producent verantwoordelijk voor de belichting, internetfaciliteiten, branding, beeld & geluid. Een bloemenzee waarin de producten van PANDORA uitstekend tot haar recht kwamen. PRESS EVENT DE KAS

CASE // LACOSTE Een exclusieve opening van een gloednieuwe LACOSTE store op het Rokin voor pers, relaties en infl uencers. In opdracht van LACOSTE en Dijksman Communicatie verzorgde Creative Avenue de volledige productie van dit evenement. Creative Avenue was als producent verantwoordelijk voor het vergunningstraject, personeel, inrichting & decoratie, entertainment, catering, en technische productie. Alles binnen het vernieuwde Le Club Elements concept. OPENING STORE ROKIN

EVENTS CASE // WOOLRICH Een exclusieve sneak preview van de winter collectie van Woolrich voor pers, relaties en infl uencers in de Amsterdamse boutique in de PC Hooftstraat. In opdracht van Woolrich en Dijksman Communicatie verzorgde Creative Avenue de volledige productie van dit evenement. Creative Avenue was als producent verantwoordelijk voor het vergunningstraject, personeel, inrichting & decoratie, entertainment, catering, en technische productie. Alles in het thema American Soul. PRESS EVENT AMSTERDAM

FASHION & (LIVE) EVENTS

LANCERING WEFASHION | EXPLORE MUIDEN

CREATING CONTENT TO DISCOVER Vormgeving: Creative Avenue B.V. Alle rechten voorbehouden. Behoudens de uitdrukkelijk bij wet bepaalde uitzonderingen mag niets van deze uitgave worden verveelvoudigd, opgeslagen in een geautomatiseerd gegevensbestand of openbaar gemaakt, door middel van druk fotokopie, microfi lm, of op welke andere wijze dan ook, zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Creative Avenue.

LET’S TALK ABOUT YOUR NEW PROJECT Creative Avenue is gevestigd in de bruisende mediastad Hilversum. Wees welkom voor een kop koffie om te praten over de projecten, mogelijkheden en middelen. Creative Avenue B.V. ONS ADRES Franciscusweg 14 l 1216 SK Hilversum | The Netherlands info@creativeavenue.nl www.creativeavenue.nl +31 (0) 35 303 49 97 KVK 61147907 BTW NL854228615B01 The perfect direction for Media & Entertainment

1 Online Touch

Index

  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
  6. 6
  7. 7
  8. 8
  9. 9
  10. 10
  11. 11
  12. 12
  13. 13
  14. 14
  15. 15
  16. 16
  17. 17
  18. 18
  19. 19
  20. 20
  21. 21
  22. 22
  23. 23
  24. 24
  25. 25
  26. 26
  27. 27
  28. 28
  29. 29
  30. 30
  31. 31
  32. 32
  33. 33
  34. 34
  35. 35
  36. 36
  37. 37
  38. 38
  39. 39
  40. 40
  41. 41
  42. 42
  43. 43
  44. 44
  45. 45
  46. 46
  47. 47
  48. 48
  49. 49
  50. 50
  51. 51
  52. 52
  53. 53
  54. 54
  55. 55
  56. 56
  57. 57
  58. 58
  59. 59
  60. 60
Home


You need flash player to view this online publication