17

DeLaval InService™ Zekerheid voor u, uw koeien en uw installatie 24 uur per dag, 365 dagen per jaar Uw (melk)installatie moet, net als elke andere machine die intensief wordt gebruikt, worden gecontroleerd, geserviced en onderhouden, zodat ze blijft functioneren op het niveau van aanschaf. DeLaval biedt middels InServiceTM een efficiënt onderhoudsprogramma gebaseerd op behoeften, kennis en ervaringen. InService™ brengt zowel kennis als innovatie samen om een superieure serviceoplossing te vormen. Optimale prestaties Door regelmatige service waarborgt u de goede werking van uw melkapparatuur, verbetert u de productiviteit en het geeft u minder kans op (kostbare) storingen. Het preventieve onderhoudsprogramma van InService™ zorgt ervoor dat uw apparatuur regelmatig wordt onderhouden om topprestaties te kunnen blijven leveren. Goede melkkwaliteit Optimaal functionerende melkapparatuur draagt bij aan een goede uiergezondheid en goede melkkwaliteit. Regelmatig onderhoud waarborgt een goede werking van uw melkapparatuur. Professionele service Professioneel advies en de beschikking over de juiste originele onderdelen wanneer u ze nodig heeft. Met ons wereldwijde distributienetwerk zijn we altijd dicht bij onze klanten en bieden we 24-uurs storingsdienst, 365 dagen per jaar. Eén telefoontje is genoeg. E Tijdig onderhoud voor behoud van melkprestaties Wacht niet tot het celgetal toeneemt voordat u actie onderneemt Pulsatie-, vacuüminstellingen en tepelvoeringen worden tijdig aangepast en vervangen om de uiergezondheid te continueren Kilogram melk per uur Mastitis Speenconditie Welke risico’s geeft uitstellen van onderhoud? • Melkkwaliteitsproblemen • Extra onvoorziene (storings)kosten • Opbrengstderving DeLaval InServiceTM • Beschermt de melkkwaliteit • Beschermt de gezondheid van uw veestapel • Optimaliseert de prestaties • Vermindert het stroomverbruik • Behoudt de betrouwbaarheid • Verlengt de levensduur van de installatie • Vermindert het risico op storingen 17 S M I E L A K T P R S Max. T E Min.

18 Online Touch Home


You need flash player to view this online publication