13

Klachten en bezwaren Natuurlijk doen wij ons uiterste best om u goed te helpen. Toch kan er wel eens iets fout gaan. Bijvoorbeeld hoe u behandeld wordt. Heeft u hier vragen of klachten over? Deze meldt u door te e-mailen naar klacht@samenopdeheuvelrug.nl of een brief te sturen naar Stichting Sociale Dorpsteams Utrechtse Heuvelrug t.a.v. klachtenafhandeling Postbus 155, 3940 AD Doorn Mocht u niet tevreden zijn over de manier waarop de Stichting uw klacht heeft behandeld, dan kunt u zich wenden tot de Nationale Ombudsman. Als u het niet eens bent met een besluit van de gemeente over de toekenning van hulp, dan kunt u in bezwaar gaan. Hoe dit werkt, leest u in de brief van de gemeente. Klacht specifiek over jeugdhulp Heeft u een klacht die specifiek gaat over een aanbieder van jeugdhulp? Dan kunt u contact opnemen met de Stichting Advies- en Klachtenbureau Jeugdzorg, vertrouwenspersonen in de jeugdhulp. Zij zijn er voor alle mensen die te maken hebben met jeugdhulp. Meer informatie: www.akj.nl of bel (088) 555 1000. 13

14 Online Touch Home


You need flash player to view this online publication