Als alles duurder wordt... “Alles wordt dit jaar duurder. Wat kan ik doen als ik moeite heb om mijn rekening te betalen?” Heeft u moeite met het betalen van uw rekening? Wacht dan niet te lang en neem contact met ons op. Er is bijna altijd wel een oplossing te vinden. Wij willen voorkomen dat er een betalingsachterstand ontstaat met meer problemen tot gevolg. Wanneer een factuur niet wordt betaald, versturen wij diverse herinneringen. Ontvangen we geen reactie, dan wordt de vordering overgedragen aan de deurwaarder en wordt er een verhoging van minimaal € 40,00 incassokosten in rekening gebracht. Het is dus van belang dat u tijdig aan de bel trekt met betalingsproblemen. We begrijpen goed dat het leven dit jaar duurder is geworden. Mocht dit voor u tot problemen leiden, dan gaan wij graag met u in gesprek om samen te kijken naar een oplossing. Daarnaast kunnen uw verbruik doornemen om te kijken waar u eventueel kunt besparen. Daarvoor hebben we een aantal eenvoudig te nemen bespaartips. Alle kleine beetjes helpen immers! Mail of bel met onze Klantenservice: klantenservice@warmtebedrijfede.nl 085 – 07 12 600 Stel uw vraag tijdens ons spreekuur Warmtebedrijf Ede organiseert elke twee weken een online spreekuur. Klant of geen klant, u kunt ons alle vragen stellen over groene warmte, aansluiten op het warmtenet, toekomstige ontwikkelingen, enCOLOFON Warm is een uitgave van Warmtebedrijf Ede voor de particuliere klanten en verschijnt 4x per jaar. Hebt u vragen over de inhoud van deze nieuwsbrief of bijvoorbeeld over de warmte die Warmtebedrijf Ede aan u levert? Dan kunt u contact opnemen met de afdeling Klantenservice via mail klantenservice@warmtebedrijfede.nl of via telefoon 085 – 07 12 600 Redactie: Audrey van den Berg, Lotte Wander, Gerrie Heiwegen Redactieadres: info@warmtebedrijfede.nl Ondanks alle zorg en aandacht is het mogelijk dat de inhoud van deze nieuwsbrief onvolledig en/of onjuist en/ of niet actueel is. De redactie is niet aansprakelijk voor eventuele onjuistheden in de nieuwsbrief. zovoorts. Het spreekuur vindt plaats op dinsdagen tussen 19:00 - 20:00 uur. Hebt u een vraag waarvan u denkt dat onze klantenservice u er niet mee kan helpen, dan bent u van harte uitgenodigd. Aanmelden kan online via www. warmtebedrijfede.nl/spreekuur U ontvangt van ons een link naar de online meeting. Wij spreken u graag binnenkort!
11 Online Touch betalen Home