32

de cafetaria! FORMULE ORGANISATIE TROTS OP Wat ziet u allemaal in deze Foodmaster cafetaria; Een kijkje in een Foodmaster cafetaria Bij het ontwikkelen van een cafetaria vindt FHC Formulebeheer de routing in het bedrijf en de doelgroep keuze van de vestiging het belangrijkste. Van links naar rechts, • Naast de counter een drankenkoeling. De gast pakt zelf een drankje. Immers 3 op de 5 klanten wil zelf een drankje pakken. Dus meer drankenomzet bij deze op stelling! • Duidelijk herkenbare ijs&milkshake 32 hoek met ruime keuze voor jong en oud. Verhoogt de impuls aankopen in de cafetaria tijdens de middaguren! • Een zichtbare ‘vers’ presentatie richting gast middels goed gevulde saladiere. Meer verkoop aan nieuwe doelgroep ‘de bewuste consument’! • Meer aandacht voor belegde broodjes middels een ingerichte broodhoek met speciale broodlamp en keuze uit diverse broodsoorten en belegvarianten. De verkoop tijdens het lunchmoment is gestegen met 60% in deze Foodmaster cafetaria! • Combisteamer voor afbakken van diverse ambachtelijke broodsoorten. Bereiding van traditionele cafetaria maaltijden en buitenlandse gerechten. Met maaltijden verhoog je de gemiddelde besteding en kun je bedrijven verleiden voor cateringopdrachten! • De etalage van je cafetaria! Prominent in de Foodmaster cafetaria staat een ‘slagersvitrine’ met Baro lampen erboven, waardoor het product een optimale koeling en verlichting heeft en daardoor, in combinatie met verse groenten en fruit, een super

33 Online Touch Home


You need flash player to view this online publication