23

Een overzichtelijke presentatie zorgt voor meer impuls G IN 3 STAPPEN NAAR MEER OMZET Plaats de koelkast met de juiste capaciteit passend bij uw zaak. A B C Maak duidelijke smaakblokken met minimaal 2 fl esjes/ blikjes per merk naast elkaar. Zet de hardlopers op ooghoogte. Een overzichtelijke presentatie zorgt voor meer impuls en stimuleert uw frisdrankomzet Gekoelde verkrijgbaarheid Zet uw koeling op een duidelijk zichtbare plek voor optimale verleiding. 3 op de 5 gasten wil zelf een drankje kunnen pakken. Als de koelkast vrij toegankelijk is voor uw gasten kan uw extra omzet groeien tot 20% Combideals en actieve verkoop verhogen beleving en impuls UW STAPPEN NAAR SUCCES: Eten en drinken bundelen voor één aantrekkelijke prijs kan uw verkopen verhogen met 20%. A B Actieve verkoop “Wilt u er iets bij drinken?” kan uw omzet stimuleren met 30%. 72% van de bezoekers van een cafetaria koopt geen frisdrank Benut de 20 seconden van het beslissingsmoment optimaal © 2015 The Coca-Cola Company. “Coca-Cola”, “Coca-Cola light”, “Coca-Cola Zero”, “Sprite”, “Fanta”, “Aquarius”, “Minute Maid”, the “Coca-Cola script logo” and the design of the “Coca-Cola Contour Bottle” are registered trademarks of The Coca-Cola Company. “Chaudfontaine” is a registered trademark of MMJ, © 2015 The Coca-Cola Company. “Nestea” is a registered trademark of Société des Produits Nestlé S.A. © 2015 Beverage Partners Worldwide (Europe) S.A. “Monster Energy®” and “Monster Energy ®” logo are registered trademarks of Monster Beverage Company. © 2015. “Capri-Sun” is a registered trademark of Capri Sun AG, Zug, Switzerland © 2015. 23

24 Online Touch Home


You need flash player to view this online publication