Als franchiseformule dien je hier ook op in te spelen door met een uniek concept te komen! Alleen op die manier blijf je onderscheidend ten opzichte van de rest. Dit was aanleiding voor het ontwikkelen van een premium burger concept. Na uitvoerig onderzoek bij ondernemers, trendzetters en specialisten hebben we de uitgangspunten voor onze premium burger bepaalt; smaak, duurzaamheid en betaalbaarheid. Middels verschillende proefsessies met ondernemers, medewerkers en andere belanghebbenden, zijn de beste burgerelementen geselecteerd en hieruit is de lekkerste burger van Nederland ontstaan, de Family Premium Burger. De Family Premium Burger is een premium burger gemaakt van 100% rundvlees, afkomstig van Hollands Melkrund. Het Hollands Melkrund geeft ons zowel melk als vlees. Dit maakt de koe efficiënt en duurzaam. Een mooi alternatief voor de intensieve vleesveehouderij. Omdat het vlees minder voer kost en minder mest oplevert, is het Hollands Melkrund een flink stuk vriendelijker voor ons milieu. Tel daarbij nog eens het voordeel van een nationaal product op, geen transport vanuit het buitenland over lange afstanden: diervriendelijk en energiebewust. Het mooie is, dat we met Hollands Melkrund geen concessie doen aan smaak. Het vlees is licht gekruid en bevat geen Enummers. De burger van 125 gram wordt geserveerd op een ambachtelijk brioche broodje van 90 gram met een boekweit topping en een garnituur van frisse sla, bij een standaard receptuur. Bij een verkoopprijs van €4,70 ex B.T.W. wordt reeds een Bruto Winst Marge van 68% gerealiseerd en een absolute marge van €3,20. Dit is de kracht van gezamenlijk beslissen en inkopen; een echte cashcow dus! Dit prachtige product dient echter wel onder de aandacht te komen van de gasten. De bestaande gast dient in de winkel verleid te worden door een aantrekkelijke en opvallende presentatie in de vitrine, goede fotografie op de borden, leuke filmpjes in de narrow casting en eigentijdse communicatie op de tafels. De passant moet middels uitingen rondom de winkel verleid worden om eens binnen te stappen. Deze impulsaankoop wordt uitsluitend gedaan indien er voldoende stopkracht is en hiervoor dienen de juiste POS materialen te worden gebruikt. Eenmaal over de drempel, kan het product voor zichzelf spreken. rode ui, tomaat en burger relish. Burger relish is een zoetzure rode saus met stukjes groenten. Nadat we de deze ingrediënten tegen de beste prijs hebben ingekocht, zijn de foodkosten ongeveer €1,50 De meest gewilde en lastigste gast om aan te trekken is de nieuwe gast. Deze moet een reden krijgen om af te stappen van zijn gebruikelijke routine. Deze gast is middels flyers en internet te benaderen door aanbiedingen of door te vertellen dat jij de lekkerste, meest verantwoorde en betaalbare premium burger van Nederland hebt! 29 wij presenteren: BIJ FAMILY HEBBEN WE AL JAREN EEN GOED BURGERCONCEPT. DE POPULARITEIT VAN DE BURGER BLIJFT ECHTER DOORGROEIEN EN SPEELT IN OP DE VERANDERENDE BEHOEFTES VAN DE CONSUMENT. ZO IS ER VEEL MEER VRAAG NAAR DUURZAME PRODUCTEN, PRODUCTEN WAARVAN DE HERKOMST BEKENT IS, MAAR OOK VERRASSENDE SMAAKCOMBINATIES. DE BURGER RESTAURANTS EN FORMULES VLIEGEN JE TEGENWOORDIG OM DE HOREN, MET NAME IN DE STEDEN.
30 Online Touch Home