Family Frietvriendjes BIJ FAMILY GENIET JE VAN LEKKER ETEN MET HET HELE GEZIN. SPECIAAL VOOR DE KLEINTJES HEBBEN WE AFGELOPEN JAAR DE FRIETVRIENDJES GEÏNTRODUCEERD. DEZE STRIPGETEKENDE SNACKFIGUREN VERTELLEN OP EEN LEERZAME MANIER MEER OVER DE HERKOMST VAN FRIET EN ANDERE SNACKWEETJES. KENT U DE FRIETVRIENDJES NOG NIET? ZIJ STELLEN ZICH GRAAG AAN U VOOR. Freek Frikandel; De frikandel staat op nummer 1 van de meest geliefde snacks in een cafetaria. Het is dan ook vanzelfsprekend dat Freek Frikandel een populair figuur is. Daarnaast is hij reuze sportief en heeft een overdosis humor. De kidnuggets; Deze kleine kipnuggets bestaan uit een stoer en grappig jongetje en een lief, schattig en slim meisje. De drie zijn reuze nieuwsgierig maar halen ook wel eens kattenkwaad uit. Ted Kroket; De kroket is een van de oudste snacks in Nederland. Ted is dan ook wat ouder maar ook wijzer dan de rest. Deze wijsneus zit boordevol leuke weetjes en draagt altijd een krokante jasje. De Frietvriendjes zijn terug te vinden in de vestigingen van Family. Zo is er een kleurplatenactie geweest, zijn er placemats en tasjes met frietvriendjes en zijn ze te vinden op de narrowcasting. Ook komend jaar blijf je de Frietvriendjes zien bij Family. Mick Milkshake; Mick is het drankje tussen de snacks. Hij is een beetje een angsthaas, wat onzeker en vooral onhandig. Dit maakt hem tegelijkertijd grappig en schattig. Mick Milkshake is een figuur om van te smelten. Kleur in en win! Ben jij net als de Frietvriendjes helemaal gek van onze frietjes? Kleur deze kleurplaat van de Frietvriendjes zo mooi als je kan, lever hem in bij een medewerk(st)er van Family en misschien eet jij straks samen met drie vriendjes of vriendinnetjes een lekker Kinderfestival bij Family! Helemaal GRATIS! Vergeet je gegevens niet in te vullen! Zo kunnen we contact met je opnemen als jij de mooiste kleurplaat hebt! Deze kleurplaat is van: Hoe kunnen we je bereiken? Telefoon of mail Karin Kaassoufflé; Deze diva is altijd bezig met haar uiterlijk maar van binnen is ze ook hot! Dit straalt zij dan ook uit, iedereen mag het weten! Sofie Softijs; Dit softijsje is de coole hipster van het stel. Ze heeft altijd een hip kapsel dat nog wel eens van kleur kan veranderen. De gekste creaties komen voorbij! KINDERMARKETING REGELS KINDEREN ZIJN EEN LEUKE DOELGROEP. ECHTER HEBBEN LEVENSMIDDELEN-FABRIKANTEN IN DE NEDERLANDSE RECLAMECODE VOOR VOEDINGSMIDDELEN REGELS OPGESTELD VOOR KINDERMARKETING (RECLAME EN PROMOTIES SPECIFIEK GERICHT OP KINDEREN). WIJ ALS FHC HOUDEN ONS GRAAG AAN DEZE REGELS, DAAROM ZULLEN DE FRIETVRIENDJES ALLEEN IN-STORE WORDEN GEBRUIKT EN NIET IN (ONLINE) RECLAME-UITINGEN ELDERS VERSPREID WORDEN. 45
46 Online Touch Home