20

EEN BLIK OP DE Dat het consumptiegedrag van de hedendaagse consument verandert, zal voor niemand nieuw zijn. Er is meer aandacht voor gezondheid, duurzaamheid, herkomst van ingrediënten, dierenwelzijn en ambacht. Wereldse smaken en gerechten hebben een plek veroverd tussen de Nederlandse klassiekers en we willen op ieder moment van de dag, waar we ook zijn, wat lekkers kunnen consumeren. Om nog maar niet te spreken over de invloeden van digitalisering. Dit alles zorgt voor een veranderende vraag van consumenten en het is onze taak om hier op in te spelen met het juiste productaanbod. Dit wil overigens niet zeggen dat de klassieke hardlopers opeens geen hardloper meer zijn. Iedereen houdt van een frikandel speciaal op zijn tijd. De verdeling tussen producten wordt alleen anders en het aanbod wordt uitgebreider. Binnen GoodLife Foods spelen wij hier op in middels onze Good Food en Good Planet doelstellingen. DE BESTE INGREDIËNTEN VOOR DE LEKKERSTE PRODUCTEN Onze grondstoffen worden zorgvuldig geselecteerd. In 2020 focussen we op de overgang naar beter leven vlees voor veel van onze producten.

21 Online Touch Home


You need flash player to view this online publication