35

Hoe stellen jullie het assortiment samen? Hoe zorgen jullie voor constante kwaliteit in jullie menu , “Wij hebben samen met de formulecoach het assortiment samengesteld. Ook vraag en aanbod in de buurt speelt een grote rol. Het moet immers op de doelgroepen aansluiten.” Zien jullie nog kansen voor uitbreiding van Family? “Wij denken altijd in kansen en uitbreiding voor het Family-concept als er iets op het pad komt op de juiste plaats en tijd.” s? “Elke dag hanteren wij de HACCP-richtlijnen. Door elke keer dezelfde producten en dagverse producten te gebruiken, kunnen wij de constante kwaliteit in onze menu’s waarborgen. Om het Familyconcept goed te kunnen hanteren, krijgen wij ook regelmatig bezoek vanuit formulebeheer.” waarom ben je zo tevreden met Gouda , s Glorie Plus Bag-In-Box? “WIJ WILLEN HET BESTE FRITUURVET WAARDOOR ONZE EINDPRODUCTEN ER OOK KWALITATIEF GOED UITKOMEN MET ALTIJD EEN CONSTANTE KWALITEIT DIE WE AAN ONZE KLANTEN WILLEN BIEDEN. GOUDA’S GLORIE IS ZEER BEKEND IN DE CAFETARIAWERELD.” “Gouda’s Glorie Plus Bag-in-Box is fi jn om mee te werken. Het heeft een goede kwaliteit en levensduur. Ik vind het een goede smaak hebben in de eindproducten en heeft geen aanslag. Ook niet na één jaar na de opening van de vestiging. Op het gebied van duurzaamheid heeft Gouda’s Glorie Plus Bag-in-Box een grote pré. We kunnen het karton en plastic goed scheiden.” VANDEMOORTELE NEDERLAND Handelsweg 1 • 3899 AA Zeewolde • +31 (0)36 522 97 57 • foodservice.nl@vandemoortele.com • vandemoortele.com "Wij hebben een prima samenwerking met Vandemoortele. We worden goed op de hoogte gehouden van de marktontwikkelingen door onze vertegenwoordiger en als ik vragen of iets nodig heb, dan kan ik altijd bij hem terecht." "Wij werken, sinds de opening van onze vestiging eind 2020, naar alle tevredenheid met Gouda s Glorie Plus Bag-in-Box." ,

36 Online Touch Home


You need flash player to view this online publication