R A B B A R A N R D O I H N G G H N O D R N E C R A B A I E C Dit is hoe je plasticvrij de dynamische wereld van fastfood overleeft Van personeelstekort tot de stijgende energieprijzen en frikandellencrisis, inmiddels kennen we allemaal de vele uitdagingen waar de hele horecabranche mee te maken heeft gehad. Hierdoor hebben horecaondernemers meer dan ooit laten blijken hoe wendbaar ze zijn in onverwachte situaties. Er is een hoop veranderd in de wereld en opspelende trends hebben zich daardoor in een sneltreinvaart ontwikkeld. Deze veranderingen dagen je uit om extra op te vallen. Maar hoe overleef je het ‘nieuwe normaal’ en bereid je je goed voor op de toekomst? Onder andere door branding. Grote kans dat je wel eens van dit begrip hebt gehoord. “Dat is toch iets met marketing?” Juist. Branding en marketing gaan hand in hand met elkaar, en dat is nodig ook. Maar, er bestaat nog wel eens verwarring over het verschil tussen beide begrippen. Tijd om dit op te helderen!
37 Online Touch Home