16

ZÓ MAAK JE DE JUISTE KEUZES IN FRITUURVET 4 tips van Ralph Markwat van FHC Formulebeheer Als cafetariahouder wil je de beste kwaliteit leveren, dat begint bij de juiste keuze in frituurvet. Ralph Markwat, directeur van FHC Formulebeheer, weet hier alles van. In 2009 nam hij het roer over van zijn vader, en sindsdien zet hij de familietraditie met passie voort. Al sinds de oprichting in 1994 werkt FHC samen met Gouda’s Glorie, een partnerschap dat inmiddels z 30-jarige jubileum viert. “De samenwerking met Gouda’s Glorie helpt o al decennialang om constante kwaliteit te leveren”, vertelt Ralph. Hij d vier tips voor cafetariahouders om de juiste keuze te maken in frituurv. 1 KIES VOOR EEN A-MERK “Friet en snacks moeten altijd van de beste kwaliteit zijn. Bij een A-merk als Gouda’s Glorie weet je zeker dat het vet neutraal blijft van geur en geen invloed heeft op de smaak van je producten. Goedkopere alternatieven kunnen zorgen voor smaak overdracht of een vettig mond gevoel, wat je gasten direct opmerken. Met een A-merk verzeker je jezelf van constante kwaliteit.” 2 LET OP DE SAMENSTELLING “De samenstelling van het frituurvet is cruciaal voor de kwaliteit van je gerechten. Wij kiezen bij FHC Formule beheer bewust voor Gouda’s Glorie vanwege de mix van zonnebloemolie, soja en duurzame palmolie. Dit zorgt voor krokante frietjes en snacks zonder dat er overtollig vet aan blijft kleven, wat vaak het geval is bij minder goede vetten. Door deze samenstelling blijven onze producten consistent van hoge kwaliteit en langer vers.” 3 KIES VOOR EEN STERK PARTNERSCP “Onze samenwerking met Gou Glorie loopt al 30 jaar, en dat t zekerheid. Ze denken mee over innovatie en duurzaamheid, dat helpt ons om altijd voorop te blijven lopen in de markt. Do een sterke partner te kiezen, k vertrouwen op constante kwa ondersteuning, wat essentiee het succes van je zaak.” 4 MAAK EEN DUURZAME KEUZE “Duurzaamheid is een belang factor voor veel ondernemers klanten. Gouda’s Glorie gebru gecertifi ceerde duurzame pal (RSPO) en RTRS-soja, en dat is ons cruciaal. Door te kiezen voo een duurzaam frituurvet laat ondernemer zien dat je verde dkt dan alleen de prijs, en dat is i steeds meer gasten waarderen”

17 Online Touch Home


You need flash player to view this online publication