15

15 Reacties na interview in de Grutte Gelf Wij waren benieuwd hoe de geïnterviewden de plaatsing van hun interview in de Grutte Gelf hadden ervaren. We vroegen ze naar de reacties van mensen. MC: Marion Curfs van schoonheidssalon 'Hier bij Marion' GR: Gerlof Rijpma van Rijpma Siersmederij 1. Heb je reacties ontvangen n.a.v. het interview in de Grutte Gelf? MC: Ja zeker! Best veel nieuwe klanten hadden mijn interview in de Grutte Gelf gelezen en maakten naar aanleiding daarvan een afspraak. Super leuk! GR: Wel een paar reacties ontvangen ( we zijn helaas niet veel in het dorp te vinden). 2. Wat waren de reacties van de mensen? MC: De meeste mensen vinden het leuk dat er nu (weer) een schoonheidssalon in Surhuizum zit en zijn daar dus wel positief over! Ik denk dat veel mensen het ook leuk vinden dat ze al iets over me weten (gezin, werk) voordat ze bij me komen. GR: Mensen vonden het wel bijzonder. 3. Op welke wijze reageerde men? Bijvoorbeeld via Social Media of gewoon aanspreken in het dorp? MC: Toe nu toe allemaal telefonisch en via mijn website. Ik woon natuurlijk nog niet zo heel lang in Surhuizum, dus ik denk dat de meeste mensen mij nog niet zo goed kennen. Anders hadden ze me vast in het dorp ook aangesproken haha. GR: Aanspreken op straat. 4. Wat was de leukste reactie? MC: Allemaal even leuk! Ik vind het al super dat mensen naar aanleiding van het interview contact met me opnemen! En als ze dan ook nog een afspraak inplannen is het helemaal top! GR: Weet ik zo niet meer. 5. Zou je mensen ook aanraden om mee te doen? MC: Zeker weten. Het is als nieuwe ondernemer belangrijk dat de mensen in het dorp je leren kennen, zeker in een klein dorp als Surhuizum. Ik vind het zelf ook altijd erg leuk om te lezen over de verschillende dingen die in het dorp gebeuren en ik denk ook dat het belangrijk is voor de verbinding dat we een beetje op de hoogte blijven van wat dorpsgenoten allemaal ondernemen. GR: Zeker! Het is altijd leuk om mee te doen, dan weet je wat mensen in Surhuizum doen.

16 Online Touch Home


You need flash player to view this online publication