15

06 Intelligente, digitale processen zorgen voor blije klanten én blije medewerkers! Hoe slimme workflows jouw corporatie verder kunnen helpen! Door Andrea van der Vaart en Mirjam Cassée, veranderaars met digitaal DNA bij Chaptr2 en Nash Hoogwater, directeur van Siderian In de afgelopen jaren zijn woningcorporaties steeds klantgerichter en procesgerichter gaan werken. Jouw corporatie waarschijnlijk ook. Wij zijn ervan overtuigd dat het nog beter kan voor de klant! Dat er nog meer winst te behalen valt wanneer processen met de laatste technologische ontwikkelingen nog beter geautomatiseerd worden. Hiervoor hebben wij een integrale (Lean) aanpak ontwikkeld waarbij we slimme, digitale workflow tooling inzetten om: • Processen met flow te bouwen over systemen heen; • Medewerkers in te zetten op taken waarbij ze waarde toevoegen (en daar heel blij van worden); • Een solide informatievoorziening te creëeren, die zorgt voor de juiste sturingsdata én; • Te zorgen dat er altijd een realtime, integraal klantbeeld beschikbaar is, voor een eenduidige communicatie naar de huurders! ▶ 15

16 Online Touch Home


You need flash player to view this online publication