8 Kernactiviteiten Labels • Ontwikkelen Op binnenstedelijke locaties maar ook op uitleglocaties ontwikkelen we onder meer woningen, kantoren, bedrijfshuisvesting en retail. Naast nieuwbouw transformeren we bestaand vastgoed naar appartementen. • Bouwen Het bouwbedrijf realiseert zowel projecten uit eigen ontwikkeling als in opdracht van de markt. Dit zijn onder meer woningen, appartementen, kantoren, bedrijfshuisvesting en retail. • Renovatie en onderhoud Aan kantoren, bedrijfshuisvesting, winkels en woningcomplexen voeren we transformaties, renovaties, verbouwing en onderhoud uit. Steeds vaker is dat ook verduurzaming naar een hoger energielabel. • Vastgoedbeheer In opdracht van vastgoedbeheerders, VvE’s en eigenaren organiseren wij strategisch, technisch, commercieel en administratief vastgoedbeheer. Ook hier gaat het onder meer om woningen, kantoren, bedrijfshuisvesting en retail. 1,4% 0,6% 0,2% 0,0% 3,6% 4,0% 9,6% 62,0% 18,5% eigen ontwikkeling/particulieren overheden woningcorporaties overig zorginstellingen beleggers bedrijven ontwikkelaars beheerders Heilijgers is onderweg > Bestuursverslag 2016