661

over u'. Zo ging hij in gebondenheid. Zo werd hij in de grondtekst bij zijn fallus gegrepen, en zo werd hij blind gemaakt. Hij kwam op een plaats waar hij aan zichzelf stierf door aan het collectieve zelf te sterven. Hoe duister is dit ? Hoe freudiaans is dit ? Wie dit gaat lopen verletterlijken doet het puur voor de verkoop, niet voor de waarheid. Maar hoeveel moet de mens betalen om tot de waarheid te komen ? Freud zal wederkeren om orde op zaken te stellen in een verwaarloosde katholieke keuken. Freud zal terugkomen om dit Italiaanse corrupte pizza restaurant onder handen te nemen. Wat voor een duistere zaken zijn hier wel niet gebeurd ? Wat is hier wel niet allemaal verdraaid en weggemoffeld door de maffia ? 'Ja, nee, wij zijn hedonistisch', zegt de mens dan. 'Leven allemaal voor de sex. Sex dit, sex dat, weten precies wat het is. Hup nog een keer, en nog een keer, kan niet op,' maar de waarheid is dat de mens nog nooit sex heeft gehad, omdat de mens helemaal niet weet wat het is, en als de mens het zou weten zou de mens bang worden van sex en ervoor op de loop gaan. De mens is slechts een ijlende feutus. Wat een vleselijk gedram, allemaal als goedkope drugs om de diepere zintuigen van het kruis te doden. De mens wil graag oppervlakkig blijven. Mens ? Nee, het zijn geen mensen. Het zijn parasieten. De mens bestaat helemaal nog niet. De schepping is er nog niet geweest. Napoleon heeft gelijk gehad. De mens moet nog geboren worden. De aarde is een verknipt sex-restaurant of bdsm-restaurant. De mens is een geslachtsziekte. Je bestaat nog niet. Deze realiteit is opgedrongen. De mens waant maar wat. Maar nu heeft de mens een ontmoeting met Freud. De zweep gaat door de katholieke keuken, dit maffia restaurant. Tafels worden omgekeerd, kooien worden geopend. Wat heeft de mens aan al zijn geld nu corona is gekomen ? De mens wordt gemonitord door corona. Freud is niet zonder zweep gekomen. Sex in de stad staat voor snelle zelfovertuiging, overmoedige verbindingen, snel conclusies trekken, lekker aan de drugs, niet eerst toetsen, maar vertrouwen, vertrouwen, snel vertrouwen, blind geloof. Dat is wat stadse sex is, en is dus helemaal geen sex want zo wordt juist de verbinding niet gemaakt. Zo springen alle zintuigen van de mens kapot, en parasieten eten en drinken hun buikjes vol. Geloof het niet, als je sex in de stad ziet. Het is een valstrik, een reclame spot. Ze willen je laten denken : 'Jij kan het ook doen, want zij doen het ook.' Dat wil niet zeggen dat sexualiteit op zich verkeerd is, maar je moet eerst de geesten van valse, stadse sexualiteit overwinnen. Hoe durft een mens dit allemaal op te noemen als de mens niet eens naar Pniël is gegaan om het te toetsen ? De mens speelt graag met de knopjes, en is trigger happy. De mens besteld maaltijd na maaltijd en kijkt niet naar wat er inzit. Zo vreet de mens tot zijn verderf, en sexuele en religieuze vraatzucht leidt ook tot verderf. Er zijn in die zin vele wegen die tot Rome leiden. De mens is een vleselijke tovenaar, grijpt te snel naar de stokjes. Het kruis wil de mens niet. De mens wil niet hongeren. Alles moet snel snel. Hup, slik de hamburgers maar in, je bent er nu toch, en ieder ander mens doet het ook. Maar de mens wordt bedrogen, door reclame spotjes. Ze lokken je ergens in. Het is allemaal kudde mentaliteit. De mens : een dom fokschaap. Je kan er uren naar staren in de hoop dat het veranderd, maar het zal niet veranderen. Jij moet zelf veranderen, en jezelf afscheiden. Napoleon maakte de massa's tot zijn vijand. En Napoleon was een belangrijk fundament voor Nietzsche. De mens is een sexuele vraatzuchtige. De mens is spekdik hierdoor geworden. De monsters van sexuele vraatzucht zijn gedrochten. Ze vreten alles wat los en vast zit. Ze willen niet studeren en onderzoeken, maar snelle conclusies maken, snelle verbindingen, ook als het helemaal niet past, en allerlei nuances nog ontbreken. De mens brandt zichzelf af. Totaal, door deze sexuele vraatzucht. De mens gaat graag naar allerlei sexuele restauranten. Hapje hiervan, hapje daarvan, maar heeft de mens door wat de mens eet ? Nee, de mens is stekeblind. De mens moet juist filosofisch en demononologisch met sexualiteit omgaan, en niet rechtstreeks, hedonistisch. De mens kan alleen ascetisch met sexualiteit omgaan, anders is het geen sexualiteit meer maar bedriegelijke zelfsabotage. Wat voor een karma zal er hierover gaan komen ? De mens is zichzelf hiermee aan het vernietigen. Zelfmoord is een verslaving geworden. De stijfkoppige mens wil gewoon niet leren, en nee, het zal niet veranderen. Je moet zelf veranderen. Het beest, het vlees, zal zich niet bekeren,

662 Online Touch Home


You need flash player to view this online publication