waren. 33. Het is een schande het pad van de natuur niet te herkennen. 34. Abraham zond Ismael en zijn moeder de wildernis in waar ze kwamen tot het smalle pad, en waar later het gebedsoord door Abraham en Ismael werd gebouwd. 35. Het is de plaats van Abraham. Dit vindt plaats in een gebied genaamd Rebekkah, wat ook een verloren Orion gebied is. De terugkeer naar deze plaats is wat de pelgrimstocht ten diepste betekent. 36. De geduldigen zijn de uitverkorenen, zij die minderen. 37. De sobere stelde dat er bezoeking zou komen over de mannen die maar bleven meerderen in plaats van minderen en daardoor dik waren geworden op hun droesem. 38. De sobere riep de mens op om de tuchtiging te aanvaarden. 39. De sobere stelde dat de vorsten van het volk waren als brullende leeuwen, en de rechters van het volk waren als avondwolven. 40. De sobere stelde dat de profeten van het volk lichtvaardige woordenkramers 1282 41. Maar God was bezig een overblijfsel te bereiden, een ellendig en gering volk. Het zou geen onrecht plegen en geen leugen spreken. Het zijn hen die kreupel geslagen waren, oftewel hen met een immer gevoelige verbrokenheid. Dat is dan de uitverkiezing van de sobere. 42. Kakia wil dat allemaal niet. Zij wil mannen met grote, snelle auto's en stropdasjes, mannen die rijk zijn en die aanzien hebben. 43. Het vreemde houdt de eenling op het pad van de eenling. 44. De massa's verachten het vreemde en willen alleen het bekende. 45. Daarom is het vreemde een belangrijk fundament. 46. Het is het gebed van de middag. In wezen is dit het zaad, wat alleen komt door het minderen, het gebed van de late middag, en het geduld, het gebed van de avond, de duisternis. 47. Dit is het ware terugkeren tot Rebekkah. 48. De mens is de vijand van de natuur.
1283 Online Touch Home