757

elkaar verbonden, en het was een heel doolhof. Ik was bij een soort dokter en hij had het erover dat er bepaalde traanklieren in het lichaam behoorden te zitten, en hij wees op het mannelijk geslachtsdeel en ook op de tandwortels waar die behoorden te zitten. Hij liet me ook zien hoe het orgaan werkte, heel pulserend. Het was heel verfijnd. Het was een soort zaadklier of werkte er mee samen. Er was in dit gebied slechts één echtpaar die deze klieren biologisch inbrachten. Toen hij de namen zei van die mensen dacht ik dat ik ze kende. Ik zag weer de oerzee, en Amerika was er dus niet, en ik zag alleen maar diepte, enorme diepte. Voordat ik wakker werd had ik daarna nog een droom dat ik in een wildernis was en dicht bij een kamp van wilde vrouwen was. Het werd ook gepersonificeerd door een wilde vrouw die bijna helemaal naakt was behalve dat haar geslachtsdelen bedekt waren met een witte streep of voorhangseltje. Ze was niet bepaald gastvrij, maar draaide zich al half weg om terug te gaan naar haar kamp, terwijl ze 'ga weg' bewegingen maakte. Dit was niet zozeer naar mij toe, maar als iets algemeens dat ik dit natuurvolk zag wat geen contact had met de buitenwereld. Toen ging alles in de vertraging, alsof het beeld 'bevroor', en toen werd ik langzaam wakker. 757 71. Het gaat over de komst van het zaad, of eigenlijk het terugkeren tot de oerzee van het zaad (mayim). Vandaar dat dit volk van wilden nog onontdekt is. 72. Het is het mooiste wat er is als de hemelse leerregels in je hart worden gegraveerd. Je kan dan niet anders dan het te doen, en je wil ook niets anders. De leerregels zijn het mooiste wat er is, en zo verafschuwd door het dwazendom. 73. Wat een prachtig iets, de leerregels. Gelukkig maar dat het bestaat, anders zouden we in grote problemen zijn. Anders zouden we helemaal niet bestaan. Oh, dwazen hebben op de leerregels gepist. Zo erg haten ze de leerregels. Ze kunnen de leerregels niet luchten of zien. 74. De dwaas en de leerregels, elkaars grootste vijanden. 75. De sleutel tot de leerregels is het zaad en de besnijdenis van het hart. 76. Het zaad bekrachtigt de leerregels, en de leerregels bekrachtigen het zaad, en dit zaad is de oerzee van zaad. 77. Ook wij mogen komen tot de oerzee van zaad. Dit zaad verbindt ons aan de leerregels.

758 Online Touch Home


You need flash player to view this online publication