59

HISWA-RECRONBUSINESSCLUBNIEUWS IN DE RUBRIEK HRBC NIEUWS LEEST U NIEUWS VAN DE LEDEN VAN DE HISWA-RECRON BUSINESS CLUB. Wilt u ook lid worden? Er zijn diverse partnerships mogelijk: Partner in Business, Kennispartner of TOP Supplier. Kijk voor meer informatie op www.hiswarecron.nl/hrbc. Gratis kennissessies online marketing Het platform ComebackMarketing.nl van RED Online Marketing (TOP Supplier) helpt de reis- en recreatiebranche sterker uit de coronacrisis te komen. Via blogs, kennissessies en digitale ronde tafels verzorgen zij verbinding en delen ze kennis voor onder andere de recreatiebranche. Het platform heeft de tweede prijs gewonnen bij de Microsoft Advertising Awards. “Het idee ontstond in een teamoverleg. Stilzitten was geen optie. We wilden helpen waar we konden. Binnen een week was het platform er. Het platform heeft ons in werkuren al meer dan 100.000 euro gekost, maar alleen de energie al maakte alles waard,” aldus Roy Platje, oprichter en directeur van RED Online Marketing. Leden van HISWA-RECRON kunnen gratis deelnemen aan digitale kennissessies over bijvoorbeeld website-analyse, automation en YouTube. www.comebackmarketing.nl/kennissessies Besparen op energiekosten – sluit aan bij HISWA-RECRON Energie Steeds meer HISWA-leden sluiten zich aan bij inkoopcollectief HISWA-RECRON Energie van EnergyProof (TOP Supplier). Eén van hen is Lutz Jachthaven & Watervilla’s uit het Friese Balk. “We besparen sinds dit jaar veel geld op de energiekosten”, zegt eigenaar Maud Cornelis. “En daar zijn we natuurlijk erg tevreden over.” De jachthaven aan het Slotermeer is in 2017 aangekocht en telt 300 ligplaatsen. De voormalige camping wordt omgebouwd tot een villapark met een twintigtal luxe watervilla’s. Binnenkort start de verhuur van deze prachtige villa’s aan gasten en vakantiegangers. Toen het vorige energiecontract bij Vattenfall afliep, kwam Cornelis in contact met EnergyProof, het bureau achter het inkoopcollectief HISWARECRON Energie. Die nam de energiecontracten onder de loep. EnergyProof berekende dat de jachthaven ongeveer 3.000 euro per jaar op de energiekosten kon besparen. “Toen was de keuze gauw gemaakt ten opzichte van het oude contract”, vertelt Cornelis. “Maar niet alleen was de prijs veel gunstiger, de overstap naar het nieuwe contract verliep ook nog eens heel soepel. We zijn erg vriendelijk en efficiënt bijgestaan.” www.hiswarecronenergie.nl HISWA MAGAZINE 2 59

60 Online Touch Home


You need flash player to view this online publication