28

het portret Remco Voorn In de rubriek Het Portret zetten we een persoon in de spotlights die op dat moment in de actualiteit is of verband houdt met het thema. In dit nummer met marketing als thema is dat Remco Voorn. Hij is eigenaar van marketingbureau Bomondo en TOP Supplier van HISWA-RECRON. Tekst: Liane Jansen Op jullie site staat een fraaie marketingbelofte: we geloven in een mooiere, rondere wereld. Wat bedoelen jullie daarmee? “Eén van onze belangrijke drijfveren is de overtuiging dat we allemaal betrokken en aangesloten zijn. Bij wat we doen én bij de wereld om ons heen. We hebben een visie ontwikkeld waarmee we van meerwaarde kunnen zijn voor ambitieuze organisaties. Er is zoveel gaande in de wereld om ons heen. Digitalisering, verduurzaming, globalisering en vergrijzing zijn slechts enkele factoren. In dat speelveld willen we een rol spelen door meer dan ooit te investeren in strategie en advies. Samen willen we de wereld ronder maken. Daarmee bedoelen we dat elke organisatie volop kansen heeft haar wereld een stukje mooier, beter en succesvoller te maken. Wij helpen organisaties vooruit met de diensten strategie, branding en marketing én met een duurzame blik naar de toekomst.” In deze moderne tijd van digitalisering en een hoge werkdruk is watersport een goede tegenhanger. Welke rol speel jij in de stuurgroep van de HISWA-watersportcampagne Welkom op het water? “Watersport hoort bij de Nederlandse cultuur. Als je teruggaat in de tijd dan zijn Nederland en het water altijd aan elkaar verbonden geweest. In deze moderne tijd van digitalisering en een hoge werkdruk is watersport een goede tegenhanger. Het op het water zijn, betekent voor mij vrijheid en optimaal genieten. Dat gun ik iedereen. Binnen de stuurgroep van de HISWA-watersportcampagne Welkom op het water denk ik mee vanuit mijn marketingexpertise. Dat sluit natuurlijk helemaal aan bij mijn dagelijkse werkzaamheden als eigenaar van Bomondo.” Welke trends en ontwikkelingen signaleer jij op je vakgebied die van belang zijn voor onze jachtbouw- en watersportondernemers? “Een belangrijke trend is internationalisering. De Nederlandse industrie staat op het gebied van watersport en jachtbouw heel

29 Online Touch Home


You need flash player to view this online publication